Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän 14v poika on koko kesän ajanut useamman kerran

Vierailija
06.09.2015 |

600 m yleistä sivutietä (vähän liikennettä) mökiltä toiselle mökille. Osaa hän ajaa autolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut laitontahan tuo.

Vierailija
2/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuo sujuu. Siihen asti kun sattuu jotain.

Toivon toki että ei satu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tosi taitava rattimies, jeee.

Vierailija
4/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:04"]600 m yleistä sivutietä (vähän liikennettä) mökiltä toiselle mökille. Osaa hän ajaa autolla.
[/quote]

Niin? Itsekkin opettelin ajamaan yleisillä teillä. Tosin asuttiin aivan maalla. Ajoin hyvällä lykyllä 10km yleistä tietä, ennen asfaltin alkua vaihdettiin kuskia. Autokoulussa opettaja olisi päästänyt minut isompaan kaupunkiin ajamaan samantien sillä tunsin niin hyvin liikennesäännöt ja auton hallinnan. Tosin olin 17v, kun opettelin ajamaan.

Vierailija
5/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sattuu jotain, vakuutus ei korvaa yhtikäs mitään.

Ja jo alkaa itku kun hyvinvointivaltiossa on kurjaa...

Luulevatko vanhemmat muuten että tuon ikäinen malttaa ajaa varovasti tai ei käy missään kauempana? Voiko siis niin saatanan tyhmiä olla olemassa?

Vierailija
6/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin minäkin mutta soramontulla, olin 14v. Kaverin isän autolla. Kerran sit kävi nii että vauhtia oli aika paljon ja kaveri eryksessä huus paina kaasua vaikka tarkotti jarrua ja minä painoin lisää kaasua. Mentiin kurvi kahella pyörällä ja se isä sano että nyt riitti. Siis se isä katteli siellä montun reunalla.

Vierailija
7/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä apinakin osaa ajaa autoa, kun opetetaan. Mutta onko se turvallista, on jo toinen kysymys...