Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka olette suhteessa

Vierailija
24.03.2022 |

Paljon tarvitsette läheisyyttä? Poislukien seksi.

Me nukumme miehen kanssa eri huoneissa, seksiä on mutta itse kaipaisin enemmän haleja ja koskettelua, hän jää ehkä parin kuukauden välein viereeni nukkumaan jolloin sitä on. Olen tästä puhunut, mutta aina sama valitusvirsi kuulemma. Muutoin suhde hyvä, tämä vaan vetää itsellä välillä mielen melko matalaksi, niin kiinnostaa tietää miten muilla, onko tälläinen normaalia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa minusta

Vierailija
2/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mulle normaalia. Meillä on paljon läheisyyttä päivittän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sitä läheisyyttä jossain muodossa kaipaa melkein joka päivä. Onneksi mies koskee minuun ihan arjen keskelläkin usein.

Vierailija
4/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurustella, mutta nukun käytännössä kaikki yöt FwB:n vieressä/kainalossa, ja halaillaan aika usein muutenkin.

N24

5/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan vierekkäin, halataan ehkä joka toinen päivä, kerran viikossa seksiä. Juodaan päiväkahvit sohvalla vierekkäin telkkaria katsoen, mies ehkä hieroo tai hipelöi jalkojani samalla.

Vierailija
6/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat korvaan jos toisen kuorsaus häiritsee yhdessä nukkumista.

Vierailija
7/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKO AJAN!!!!! mies ei saa edes pooistua koska vaadin läheisyyttä

8/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Ei siis ole kivaa, mutta tuollaista se vaan on.

Vierailija
9/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu pian 8 vuotta yhdessä, pienet lapset. Seksiä on 1-2 krt viikossa. Puolestani saisi olla useamminkin, mutta miehellä suorituspaineita ja huolehtii/stressaa minun orgasmin saamisestani. Ei siis pysty seksiin jos ei ole tarpeeksi aikaa vaikka minä tahtoisin mielelläni. Mies itse laukeaa 5 min sisällä, mulla voi kestää joskus 20 min. Itselle ei olisi välttämätöntä laueta joka kerta, mutta miehelle tämä on siis oma pakkomieleteensä... nukutaan kuitenkin vierekkäin, mies joskus kuorsaa, muttei pahasti. Halailua on joka päivä vähintään illalla sängyssä ja pussaillaan useimpina päivinä. Monesti mies tulee selän takaa hiplaamaan ja halailemaan ja itse käyn välillä, ehkä kerran päivässä ainakin, hipaisemassa jotenkin. Käydään usein kahdestaan kävelyillä (ja pissattamassa koira) ruokiksilla (etätyöt, mutta eri tiloissa/osoitteissa) ja pidetään usein kahvitauot samaan putkeen.. On meissä molemmissa sen verran vikaa kuitenkin, ettei varmasti jaksettaisi toisiamme jos ei olisi tämä hellyyspuoli kunnossa. Kun on joskus ollut riitaisampi vaihe niin ihan hulluksi sitä on meinannut tulla jos läheisyys ei ole toiminut vaikka viikkoon. Joskus kun lukee kuukauisien ja vuosienkin seksittömyyksistä ja pahasta mielestä (ilman terveydellistä syytä vaan järjestely/arvokysymys) niin mietin, että itse tekisin päätöksen erilleen muutosta kyllä nopeammin. Kaikkea ei voi korjata ja kaikkeen ei kannata tuhlata aikaansa jos kumpikin saisi erossa enemmän. Vai onko se idea sittenkin siinä, että ollaan jo niin katkeria, ettei haluta toiselle parempaa omankin hyvinvointinsa kustannuksella, ehkä.

Vierailija
10/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä on tosi paljon. kun katsotaan telkkaria, röhnötetään sylikkäin sohvalla. Nukumme alasti kiinni toisissamme (sänky 120cm, yhden hengen peiton alla), suukotellaan aina kun erotaan (vaikka toinen lähtis vaan kaupassa käymään).  Tykätään koskettaa toisiamme missä vaan, milloin vaan. Yhdessä ollaan oltu nyt 17 vuotta.

Vierailija
11/11 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli päivittäistä läheisyyttä ja sylikkäin nukkumista ekat 1,5 vuotta, sitten loppui kuin seinään. Mies valvoo 2h kauemmin kuin minä. Olen yrittänyt kysyä, mikä on, mutta mies vain mutisee jotain. Seksikin väheni dramaattisesti. En halunnut tällaista suhdetta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän