Miten sanoa äidille että haluan geelikynsijutut?
Eli ne tarvikkeet. Tilaisin ndediltä, tiedän miten geelikynsiä tehdään. Olen maaliskuussa 15v. Ja haluaisin ne, koska normaalit kynsilakat: kuivuminen kestää jopa päivän, ja senkin jälkeen tulee kuoppia.. lohkeilee heti pois, kynnet on aina nysät joistakin kohti: epätasaisuus.. ja muutenkin. Miten saan suostuteltua? Tulisko jossakin mainoslehessä jostain Rion kynsisetistä tarjousta nii voisin vinkata että kiinnostais tommosten teko(en tod osta mitään rion kynsisettiä mutta nii)
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:22"]Mun samanikäinen tyttäreni vain yksinkertaisesti sanoi haluavansa ne geelikynsitarvikkeet ja tilasi mun rahoillani ne uuneineen ebaystä.
Tilasin samaksi jouluksi myös ripsienpidennystarvikkeet ja sen jälkeen harjoiteltiin yhdessä ja erikseen kynsien ja ripsien tekoa. Ihan hauskaa☺
[/quote] EBAYSTA??
Siinä sitte kiva ku sormet putoilee..
[/quote]
Ebayssa on myös ihan kunnon tuotteita, yleensä vielä postikuluineenkin halvempia.
On siellä myös kiinatuotteita, mutta hyviä ja aitoja tuotteitakin.
Hei, eipä kestä! Iloiseksi tulee itsekin, jos voi auttaa! <3 Tsemppiä! :) T: Se kolmekymppinen kommentoija
Ei tuon ikäiset osaa tehä jotain rakennekynsiä.. korkeintaan säälittäviä räpellyksiä..