Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rikkaimuri hankkia? Onko Dysonista kokemuksia?

Vierailija
16.08.2008 |

Tuli juuri 1-vuotiaan hiekkaisia vaunuja & syöttötuolin ympärystä katsellessa kova ikävä kätevää rikkaimuria, jolla saisi nopsasti suurimmat sotkut puhtaaksi... Onko mielestäsi rikkaimureista oikeasti apua ja mitä suosittelisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti olisi kiva jos vinkkejä löytyisi, kun voisin heti huomenna kipaista jonkin tehokkaan ja näppärän hankkimaan

Vierailija
2/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion hankkia seuraavaksi robon ja jonkun höyryimurin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli saanut jossain testissä hyvät arvostelut.

Vierailija
4/5 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philips? Toimiva on. ainut huono on tuo pieni säiliö.

Vierailija
5/5 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on se varsi ja muutamia suulakkeita. Olen ollut siihen todella tyytyväinen (vertailukohtaa minulla ei kuitenkaan ole). Kuten joku sanoikin, ainut huono puoli on suht pieni säiliö mutta eipä sen tyhjennys ole mielestäni yhtä suuri vaiva kuin ison imurin kaivaminen kaukaa kaapista pienten sotkujen vuoksi. Joku sanoi minulle hankkiessani rikkaimuria, että ne olisivat kertakäyttö-tavaraa mutta omani on ollut käytössä reilut 2 vuotta ja hyvin toimii vieläkin :) (toivottavasti se ei nyt hajoa kun täällä sitä niin kehun...)

Itse olen todellakin tykästynyt rikkaimuriin, sillä saa asunnosta nopeasti perussiistin näköisen jos vaikka vieraita on tulossa yllättäen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi