Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko osallistunut TE--LIVEEN ?

Vierailija
24.03.2022 |

Kokemuksia kiitos..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teamsiin osallistuin, joka koski palkkatuki-asioita. Olen pitkäaikaistyötön enkä todellakaan leimaa työttömiä automaattisesti. Tuo kokous oli kyllä yhtä Putous-sketsiä.

Kameroita oli muutamilla päällä, vaikka niitä pyydettiin sulkemaan. Siellä porukka tihrusti, että mistä se kamera nyt menee kiinni. No, kun se sählääminen loppui ja homma alkoi, niin heti nosti "Marjatta" käden.

Sieltä sitten huudeltiin, että oliko Marjatta Huttusella (nimi muutettu) asiaa. Marjattaaaa, sinulla on käsi pystyssä. Jaa, no, Marjatta taisi vahingossa nostaa käden.

Yhtäkkiä kuuluu viskibasso: En oo Marjatta mutta mä kysyisin sellaista jne. Blaa blaa blaa. Tämän jälkeen alkoi chatti laulaa ja siellä näitä kahta alettiin haukkua. TE-toimiston tyypit yritti diashowta pyörittää, mutta oli se sellaista, että minä poistuin. Asiat saa luettua netistä.

Ei toi oo Te-live.

Vierailija
22/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen turhaan meidän rahoja laitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teamsiin osallistuin, joka koski palkkatuki-asioita. Olen pitkäaikaistyötön enkä todellakaan leimaa työttömiä automaattisesti. Tuo kokous oli kyllä yhtä Putous-sketsiä.

Kameroita oli muutamilla päällä, vaikka niitä pyydettiin sulkemaan. Siellä porukka tihrusti, että mistä se kamera nyt menee kiinni. No, kun se sählääminen loppui ja homma alkoi, niin heti nosti "Marjatta" käden.

Sieltä sitten huudeltiin, että oliko Marjatta Huttusella (nimi muutettu) asiaa. Marjattaaaa, sinulla on käsi pystyssä. Jaa, no, Marjatta taisi vahingossa nostaa käden.

Yhtäkkiä kuuluu viskibasso: En oo Marjatta mutta mä kysyisin sellaista jne. Blaa blaa blaa. Tämän jälkeen alkoi chatti laulaa ja siellä näitä kahta alettiin haukkua. TE-toimiston tyypit yritti diashowta pyörittää, mutta oli se sellaista, että minä poistuin. Asiat saa luettua netistä.

Ei toi oo Te-live.

Niin, ei olekaan. Kirjoitinkin että Teamsiin osallistuin.

Mielestäni nämä menee silti vähän samaan kategoriaan, koska kyseessä on työllistymisen kannalta melko turha juttu. Sama se, onko ne hölmistyneet tyypit työnantajia vai työttömiä. TE-keskus siinä vain järjestää itselleen työtä.