Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä pitäisit häät jos olisit me?

Vierailija
06.09.2015 |

Eli ei oikein tiedetä, mikä olisi paras ratkaisu. Nykyinen kotikaupunkimme olisi helpoin meidän kannalta, mutta lähes kaikki sukulaisemme joutuisivat matkustamaan pitkiäkin matkoja. Mies on kotoisin Keski-Suomesta ja hänen sukulaisistaan on suurin osa siellä, mutta on myös muualla Suomessa, pohjoisessa ja lännessä. Minä olen kotoisin Itä-Suomesta, ja siellä asuu osa sukuani ja osa on pohjoisessa. Eli siis meillä kummallakaan ei asu oikeastaan ollenkaan sukulaisia täällä pk-seudulla. Mikä olisi paras ratkaisu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, että meillä on laaja kaveripiiri ja paljon tärkeitä ystäviä, joista suurin osa taas asuu etelä-Suomessa.

Vierailija
2/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä kotipaikkakunnallanne. Te olette hääpari, ja usko pois häissä voi olla tarpeeksi tekemistä ilman että alkaa järjestää juhlia toiselle paikkakunnalle kuin missä itse asuu! On myös ns. tasapuolista että molempien suvut matkustavat.

Vierailija
4/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Minä kotoisin lounais-suomesta, mies kymenlaaksosta. Lisäksi sukua kainuussa. Asumme pk-seudulla. Meidän juhlat, pidimme ne meille sopivimmassa paikassa eli lähellä omaa kotiamme. Kukaan ei valitellut matkaa, enemmän kiitettiin ihanaa hääpaikkaa.

Vierailija
5/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mogadishu! Silloin kaikki vieraat olisivat matkan suhteen aika tasavertaisessa asemassa. 

Kaikki joutuisivat vaihtamaan lentokonetta ainakin kerran. Uskon myös, että esim. Seiska maksaisi häänne lehtijuttua vastaan. 

Vierailija
6/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä naimisiin jos ei pysty sopimaan edes hääpaikasta.

Vierailija
7/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin siellä, mihin läheisimpien ihmisten on helppo tulla. Meidän tapauksessamme se tarkoitta ystäviä. Minä en edes kutsunut ketään sukulaisia lapsuudenperhettäni lukuunottamatta. Halusin kutsua vain ihmiset, jotka ovat minulle tärkeitä.

Vierailija
8/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin juhlat siellä, missä itse asutte. Usko pois, jos pidätte vähänkään isommat juhlat, sitä järjestettävää on niin paljon, että saisitte olla jatkuvasti ramppaamassa hääpaikkakunnalla tai velvoittaa jonkun muun hoitamaan asioita puolestanne. Toisekseen, pääkaupunkiseudulle on varmasti jokaisen autottomankin helpompi kulkea kuin vaikka Itä-Suomeen, jos ei ole kyseessä kaupunki rautatien tai lentokentän varrella. Majoitusvaihtoehtoja vieraille luulisi myös löytyvän paremmin pk-seudulta, varsinkin, jos kyseessä on kesäviikonloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän