Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coopperin testi

Vierailija
06.09.2015 |

Olen lukion ykkösellä ja meillä on pakollisessa liikunnassa coopperin testi. Voinko kieltäytyä suorittamasta sitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:18"]Olen lukion ykkösellä ja meillä on pakollisessa liikunnassa coopperin testi. Voinko kieltäytyä suorittamasta sitä?
[/quote]
Coopperi olisi huomenna.

Vierailija
2/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltäydy, minkä se opettaja sille mahtaa. Näkynee arvosanassa mutta eipä se mihinkään vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydy ja vetoa oppivelvollisuuteen. Olet koulussa oppimassa mikä on Cooperin testi, et juoksemassa sitä.

Vierailija
4/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo nii vaikkee juosta 12 min, ja ollaan aika huono kuntoinen jos ei jaksa yli 2300 naisena ja 2600 miehenä. Nauretyavat lapset jotka kieltätyy ilman mitään hyvää syytä. Juokse toi cooperi jos oot terve muuten juokset sen heti kun tuut terveksi

Vierailija
5/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh voiko nykyään kieltäytyä pakollisesta suorituksesta liikunnassa? Vielä 15 vuotta sitten ne jotka ei halunneet tuota suorittaa käveli ja sai huonon tuloksen, siinä se.

Vai etkö ap pysty kävelemäänkään paria kilsaa?

Vierailija
6/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä lottoot jos se on pakollinen. Mä vihaan coopperia ja kävelin sen aikoinaan mutta osallistuin kuitenkin.

Vierailija
7/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä kieltäytyä, mutta samoin opettaja voi sitten kieltäytyä antamasta sinulle kurssista hyväksyttyä arvosanaa. Paljon helpommalla pääset, kun hölkkään testin rauhallisesti läpi tai vaikka kävelet, jos et jaksa edes hölkätä. Sitten on toki eri asia, jos sinulla on jokin terveydellinen este testin suorittamiseen.

Vierailija
8/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen ja uiminen ovat molemmat minulle erittäin ahdistavia tilanteita.
Ap

Vierailija
9/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No välttämättä et saa kurssia suoritetuksi ennen kuin olet osallistunut

Vierailija
10/10 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 15:40"]Juokseminen ja uiminen ovat molemmat minulle erittäin ahdistavia tilanteita.
Ap
[/quote]
Miksiköhän. Kävele sitten. Tai vaikka ryömi. Ei ketään kiinnosta se tulos kunhan osallistut niin saat sen suoritettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme