Lue keskustelun säännöt.
Mitä tehdä lomalla yksin?
06.09.2015 |
Aion siis lähteä lomalle yksin, koska asuinalueeni ahdistaa. Suomen sisällä luultavasti matkustan. Mitä kaikkea voi tehdä yksin matkustellessaan? Budjetti ei ole kovin suuri enkä haluaisi kökkiä hotellihuoneessa koko aijaa. :-)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Erilaiset museot ei oo kovin kalliita. Leffassa on kiva käydä. Kävellen tutustuu nopsasti kohteeseen. Kivat kahvilat, ruokapaikat. Teatteri. Hotskun kuntosali. Riippuu paljon, minne meinaat mennä