Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka leikitte lapsena barbeilla

Vierailija
06.09.2015 |

Oliko teillä paljon nukkeja sekä oheistavaroita (autoja, ruokia, pyöriä yms.)? Omassa lapsuudessani omistin kolme barbia. Sain eräältä tutulta niitä kaksi lisää sekä joitain vaatteita ja muistan olleeni aivan onneni kukkuloilla.

Nyt olisin tilaamassa pukinkonttiin barbeja mutta pelkään ampuvani vähän yli. Netissä on vaikka mitä ihania nukkeja ja vaatteita sekä tavaroita! :O Tytöllä ei ole siis ennestään yhtään nukkea. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli monta barbia ja oheissälää, mutten saanut niitä kerralla vaan juurikin lahjoina ja itse säästämällä ja ostamalla.

Vierailija
2/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan lapsilla on paljon enemmän leluja kuin -80 luvun lapsilla. Pari barbia ja muutama poni. Tarvikkeita varsin niukasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghjjk

Vierailija
4/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkeja oli aika paljon, oheistavaraa ei. Suurin osa tavaroista, mm. huonekalut ja vaatteet, tehtiin itse.

Vierailija
5/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:28"]

Nukkeja oli aika paljon, oheistavaraa ei. Suurin osa tavaroista, mm. huonekalut ja vaatteet, tehtiin itse.

[/quote]

mulla sama. Itse tehtiin vaatteet ja kalusteet. Joku barbien sohva oli. :) Oma tyttö ei harmikseni leiki barbeilla vaan petshopeilla.

Vierailija
6/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:28"]

[/quote]

mulla sama. Itse tehtiin vaatteet ja kalusteet. Joku barbien sohva oli. :) Oma tyttö ei harmikseni leiki barbeilla vaan petshopeilla.

[/quote]

Monesti se tekeminen oli oikeastaan hauskempaa kuin leikkiminen. Siinä oppi myös nopeasti näkemään, mitä kaikkea sinänsä hyödyttömästä roskasta voi saada aikaan. Oikeastaan käy vähän sääliksi nykyajan lapsia, kun kaikkea on niin paljon ja kaiken saa valmiina, ei saa samalla tavalla kokea sitä itse tekemisen ja onnistumisen iloa.

Vierailija
7/7 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin kerran, että kaikkia nukkeja (Barbeja, Cindyjä, Kenejä, lapsia jne.) oli noin 80kpl.

Oheissälää myös: jokaiset huoneet, hevostalli ja vaunut, autoja yms. you name it.

Äiti vähän tykkäsi hemmotella leluilla. Sen ajan Little Pet Shopit ja Teeny Weeny Familiesit löytyi myös.

Suurin osa tallessa edelleen jossakin, kotiin en suostu niitä ottamaan.