Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten miehekkyys ällöttää ja ahdistaa

Vierailija
06.09.2015 |

Siis leveät hartiat ja iso olemus, miehekkäät liikkeet ym. Mutta myös kapea lantio, tasapaksu vyötärö ja ruipeloreidet. Voinko silti pitää itseäni biseksuaalina? Osaan kuitenkin ihastua miehiin, niiden keho vain ahdistaa. Anteeksi jos aloitukseni kuulostaa typerältä. En sitä paremmin osaa muotoilla. Ja tarkoitukseni ei ole loukata miehiä. Näin minä vain tunnen.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää enemmän isoista kuin pienistä tai hoikista.

Vierailija
22/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:07"]Minusta miehet on hiukan pelottavia jos ovat silleen perinteisesti miehekkäitä eli pitkiä ja isoja möreä äänisiä :D    ei siis tutut, mutta muut. En sentään karkuun juokse mutta olen vähän varpaillani jos vaikka kassajonossa on joku tällainen vieressä. 
[/quote]
Hassua, musta taas se miehisyys on rauhoittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:57"]

Siis leveät hartiat ja iso olemus, miehekkäät liikkeet ym. Mutta myös kapea lantio, tasapaksu vyötärö ja ruipeloreidet. Voinko silti pitää itseäni biseksuaalina? Osaan kuitenkin ihastua miehiin, niiden keho vain ahdistaa. Anteeksi jos aloitukseni kuulostaa typerältä. En sitä paremmin osaa muotoilla. Ja tarkoitukseni ei ole loukata miehiä. Näin minä vain tunnen.

[/quote]Ehkä miehen vyötärö voi vaatteet päällä näyttää tasapaksummalta, mutta miehen kehossa on paljon enemmän pikkuyksityiskohtia kuin naisen, jotka erottuvat esim.ilman paitaa.

Ja ruipeloreidet? Miesten jalat ovat noin 30% vahvemmat ja miehille sattuu paljon vähemmän esim.polvien ja nilkkojen loukkaantumisia urheilussa. Miehillä on siis enemmän lihasta ja naisilla enemmän läskiä jaloissa. Naisilla monesti vielä selluliittia takapuoleen asti, kun taas miehillä iho on lähes aina tasaisen sileä.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Niin siis ruipeloreidet oli vastakohta miehekkäille ja lihaksikkaille miehille.
Tarkoituksenani oli sanoa, että niin miehekäs kuin poikamainenkin vartalo inhottaa. Ap

Vierailija
24/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiinnostutko enimmäkseen naisista? Jos näin on, olet luultavasti biromanttinen homoseksuaali. Tietysti itsehän sinä päätät miksikä itsesi luokittelet vai luokitteletko miksikään.

Vierailija
25/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koetko, että sait rakkautta, turvaa ja hyväksyntää isältäsi ollessasi lapsi ja nuori?

Vierailija
26/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:02"]Ehkä olet biromanttinen, mutta et biseksuaali. Se on vähän hämmentävää, jos seksuaalinen suuntautuminen eroaa romanttisesta suuntautumisesta.
[/quote]
Ahaa. Eli pienellä googletuksella huomasin olevani biromanttinen homoseksuaali. Kiva että sille on sana. En siis varmaan ole ainoa. Mutta typeräksihän silti tunnen itseni. Ap

Vierailija
27/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:07"]Minusta miehet on hiukan pelottavia jos ovat silleen perinteisesti miehekkäitä eli pitkiä ja isoja möreä äänisiä :D    ei siis tutut, mutta muut. En sentään karkuun juokse mutta olen vähän varpaillani jos vaikka kassajonossa on joku tällainen vieressä.  [/quote] Hassua, musta taas se miehisyys on rauhoittavaa.

[/quote]

Kyllä minustakin sitten jos mies on tuttu se tuntuu ihanan turvalliselta. 

Vierailija
28/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:15"]Ap, koetko, että sait rakkautta, turvaa ja hyväksyntää isältäsi ollessasi lapsi ja nuori?
[/quote]
En. Tällä saattaa toki olla vaikutusta. Ap

Vierailija
29/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:07"]

Minusta miehet on hiukan pelottavia jos ovat silleen perinteisesti miehekkäitä eli pitkiä ja isoja möreä äänisiä :D    ei siis tutut, mutta muut. En sentään karkuun juokse mutta olen vähän varpaillani jos vaikka kassajonossa on joku tällainen vieressä. 

[/quote]

Mitä oikein pelkäät? Että käy käsiksi ja ottaa väkisin takaapäin siinä kassalla?

Vierailija
30/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:14"]Siis kiinnostutko enimmäkseen naisista? Jos näin on, olet luultavasti biromanttinen homoseksuaali. Tietysti itsehän sinä päätät miksikä itsesi luokittelet vai luokitteletko miksikään.
[/quote]
Kiinnostun sekä miehistä että naisista, mutta tunnen seksuaalista vetoa vain naisiin. Niin, luokittelu tuntuu vähän hölmöltä. Toisaalta se auttaa ymmärtämään itseään. Ap

Vierailija
31/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Itse myös ihastun miehiin, olen ehkä rakastanutkin, mutta pidän heidän ulkonäöstään vain vaatteet päällä.

Inhoan nähdä pippeleitä. Johtuukohan siitä, kun ex-mieheni kanssa seksi oli kyllä aika pitkälle suihinottoa. Yäk! Sain varmaan siitä yliannostuksen. Näinkin sitä pippeliä ja kiveksiä ihan liikaa. 

Inhoan myös kaikkia ällöttäviä esileikkejä tai rakasteluja. Pano on pano, en halua mitään temppuja ennen sitä. Muutaman miehen kanssa näin on toimittukin, ja se on ollut mukavaa. Paneminen on ihan ok.

Mies vaan ei näytä hyvältä alasti. No, ilman paitaa ok. Niin, kyllähän minä "kuolaan" salaa esimerkiksi dressmanin mainosten poikia... sellainen nuori raikkaus on miehessä kaunista. 

Vierailija
32/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:02"]Ehkä olet biromanttinen, mutta et biseksuaali. Se on vähän hämmentävää, jos seksuaalinen suuntautuminen eroaa romanttisesta suuntautumisesta. [/quote] Ahaa. Eli pienellä googletuksella huomasin olevani biromanttinen homoseksuaali. Kiva että sille on sana. En siis varmaan ole ainoa. Mutta typeräksihän silti tunnen itseni. Ap

[/quote]

Et ole ainoa. Itse kiinnostuin miehistä aina 22 ikävuoteen asti, luulin olevani täyshetero vaikka seurustelu- tai seksisuhteisiin en kyennytkään millään. Lopulta tajusin olevani hyvinkin homo ja tuo miehiin ihastuminen olikin enemmän ystävyyttä, en nimittän koskaan olisi heidän kanssaan pystynyt seurustelemaan.

Vierailija
33/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahdista, mutta ilmeisesti preferoin sulavia, söpöjä, vähän naisellisempia miehiä, kun sellaisia on kohdalle eniten osunut. 

Vierailija
34/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:02"]Ehkä olet biromanttinen, mutta et biseksuaali. Se on vähän hämmentävää, jos seksuaalinen suuntautuminen eroaa romanttisesta suuntautumisesta. [/quote] Ahaa. Eli pienellä googletuksella huomasin olevani biromanttinen homoseksuaali. Kiva että sille on sana. En siis varmaan ole ainoa. Mutta typeräksihän silti tunnen itseni. Ap

[/quote]

Et ole ainoa. Itse kiinnostuin miehistä aina 22 ikävuoteen asti, luulin olevani täyshetero vaikka seurustelu- tai seksisuhteisiin en kyennytkään millään. Lopulta tajusin olevani hyvinkin homo ja tuo miehiin ihastuminen olikin enemmän ystävyyttä, en nimittän koskaan olisi heidän kanssaan pystynyt seurustelemaan.

[/quote]

Lisäyksenä, että "täysheterona" olin seksuaalisesti viehättynyt naisista. Luulin vaan, että kaikki naiset kokevat asiat niin :D

Vierailija
35/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:02"]

Miten suhtaudut peniksiin?

[/quote]

Ne ällöttää.

[/quote]

No tuo on normaalia kaikille heteronaisille.

[/quote]

En sanoisi noin. Sulle on vain sattunut sellaisia naisia, jotka ei pidä seksistä/seksistä sun kanssa.

Vierailija
36/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monellakin lailla epämiehekäs, vaikka mies olenkin. Ei ole siöti tarvinnut tuntea oloaan koskaan sukupuolettomaksi. Ei testosteronimiehiä tarvitse silti pelätä. On olemassa monia miestyyppejä ja arvostus eri mies/naistyyppejä kohtaan on avain yhteisen hyvän elämän rakentamiseen.

Vierailija
37/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:57"]

[/quote]

hanki seuraa mikä ei ahdista ja anna ihmisten olla sellaisia kuin ovat.

jos et pidä niistä niin ei se niiden ongelma ole

Vierailija
38/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:02"] Miten suhtaudut peniksiin? [/quote] Ne ällöttää. [/quote] Tämä kommentti ei ollut ap:lta. Penis on ihan ok. Suhtaudun siihen melko neutraalisti. Kiveksistä en pidä, mutta ymmärrän, että ne kuuluvat pakettiin. Ap

[/quote]No tuo on aika perusjuttu. Tälläkin palstalla on ollut vaikka kuinka monta (?) sääntöjenvastaista (?) ketjua, joissa miehet ovat laitelleet naisille genitaalikuvia naisten pyynnöstä. Vaikka kuvassa olisi miten aistillisesti kuvatut ja veistokselliset kivekset tahansa, naiset ovat aina ikään kuin sokeita niille eivätkä ikinä mainitse niitä ollenkaan, vaan aina keskittyvät pelkkään penikseen. Osaltaan tämä näkyy jo siinäkin, että kuvatoivomukset rajataan penikseen ja miehetkin näyttävät tämän huomanneen, koska osa laittaakin kuvia, joissa näkyy pelkkä penis.

Se tuntuu vähän ihmeelliseltä näin miehen näkökulmasta; eivätkö naiset tosiaankaan ymmärrä, että kyse on melko läheisestä ruumiinosasta useimmille miehille ja olisiko ylivoimaista kehua/huomioida myös sitä?

No positiivisena asiana voidaan sanoa ainakin se, että naisten enemmistö pitää riman varsin alhaalla ja jos joku nainen haluaa kunnostautua perusjutuissa ja erottautua positiivisesti, ei siihen kummaisia ponnisteluja vaadita. Miehille on aivan täysi itsestäänselvyys, että kaikkia naisen ruumiinosia kehutaan ja huomioidaan, vaikka kaikki niistä eivät olisi luotu miehen tyydyttämiseen.

En nyt aio palata tähän asiaan toisella viestillä, koska tiedän sen ärsyttävän lukijoita, mutta tämän viestin nyt kuitenkin kirjoitin, koska se liittyi ainakin marginaalisesti AP:n ajatuksiin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
39/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 13:57"]

[/quote]

hanki seuraa mikä ei ahdista ja anna ihmisten olla sellaisia kuin ovat.

jos et pidä niistä niin ei se niiden ongelma ole

[/quote]
Ei niin? Väitinkö, että on? Ap

Vierailija
40/43 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:02"] Miten suhtaudut peniksiin? [/quote] Ne ällöttää. [/quote] Tämä kommentti ei ollut ap:lta. Penis on ihan ok. Suhtaudun siihen melko neutraalisti. Kiveksistä en pidä, mutta ymmärrän, että ne kuuluvat pakettiin. Ap

[/quote]No tuo on aika perusjuttu. Tälläkin palstalla on ollut vaikka kuinka monta (?) sääntöjenvastaista (?) ketjua, joissa miehet ovat laitelleet naisille genitaalikuvia naisten pyynnöstä. Vaikka kuvassa olisi miten aistillisesti kuvatut ja veistokselliset kivekset tahansa, naiset ovat aina ikään kuin sokeita niille eivätkä ikinä mainitse niitä ollenkaan, vaan aina keskittyvät pelkkään penikseen. Osaltaan tämä näkyy jo siinäkin, että kuvatoivomukset rajataan penikseen ja miehetkin näyttävät tämän huomanneen, koska osa laittaakin kuvia, joissa näkyy pelkkä penis.

Se tuntuu vähän ihmeelliseltä näin miehen näkökulmasta; eivätkö naiset tosiaankaan ymmärrä, että kyse on melko läheisestä ruumiinosasta useimmille miehille ja olisiko ylivoimaista kehua/huomioida myös sitä?

No positiivisena asiana voidaan sanoa ainakin se, että naisten enemmistö pitää riman varsin alhaalla ja jos joku nainen haluaa kunnostautua perusjutuissa ja erottautua positiivisesti, ei siihen kummaisia ponnisteluja vaadita. Miehille on aivan täysi itsestäänselvyys, että kaikkia naisen ruumiinosia kehutaan ja huomioidaan, vaikka kaikki niistä eivät olisi luotu miehen tyydyttämiseen.

En nyt aio palata tähän asiaan toisella viestillä, koska tiedän sen ärsyttävän lukijoita, mutta tämän viestin nyt kuitenkin kirjoitin, koska se liittyi ainakin marginaalisesti AP:n ajatuksiin.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Olen myös huomannut, että suuri osa naisista ei pidä kiveksistä. Itse en toivo minkäänlaisia kuvia seksikumppaneiden tai muidenkaan sukupuolielimistä. Lisäksi mielestäni on omituista, jos mies odottaa kehuja kiveksistään. En minäkään odota kehuja alapäästäni. En pidä valehtelusta tai nuoleskelusta. Miksei voida kehua silloin, kun sitä tarkoitetaan? Osaan kyllä kehua miestä, mutten halua antaa tyhjiä kehuja. Ihan samoin mua naurattaa miehet, jotka alituiseen hokevst naisen kauneutta. Ap