Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minkä tv-sarjan maailmassa haluaisit elää ja mitä tekisit siellä?
23.03.2022 |
Niin...
Kommentit (26)
ajan pyörä kirjasarjasta on ilmestynyt jonkinlainen tv-sarja. sitä en ole katsonut, kun ei ole hankittuna suoratoistopalveluita. olisi se se kiva kokeilla että miltä mahdin käyttäminen tuntuisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
A-Studio. Kertoisin näkemyksiäni Suomen Natoon liittymisestä Mikan kanssa.
Nauroin. A-studion maailma. 😁
Vierailija kirjoitti:
Star trek, alkuperäinen, jossa etsitään uusia maailmoja. Joku upseeri, koska ne pääsevät aina uusiin paikkoihin ja säilyvät hengissä, kun taas satunnainen miehistön jäsen kuolee aina
KYLLÄ!!!
Enkä suostu laittamaan punaista paitaa. Olisin joku kunnossapitoupseeri, ilmestyisin milloin mistäkin ilmastointi- tai viemärirööristä.
Alue: Aihe vapaa
Tyttökullat. Viettäisin eläkepäiviä Miamissa ja söisin öisin juustokakkua.