Minkä tv-sarjan maailmassa haluaisit elää ja mitä tekisit siellä?
Kommentit (26)
Emmerdalessa, vetäisin gabbya turpaan.
Sinkkuelämää. Olisihan se hienoa vähän vain kirjoitella lehteen ja sitten elellä luxus-elämää Manhattanilla.
Kauniissa ja rohkeissa. Töissä ei liikaa rasittuisi.
Downton Abbey. Aatelisena pönöttäisin.
Ei varsinaisesti tv-sarja, mutta sarjakuva. Ankkalinnassa :D
Teletapit torkkumaan, teletapit torkkumaan.
Haluaisin olla Goo Hae-ryungin paikalla. Historioitsija Joseon ajan Koreassa ja rakastuneena prinssiin ja prinssi minuun <3
A-Studio. Kertoisin näkemyksiäni Suomen Natoon liittymisestä Mikan kanssa.
Star trek, alkuperäinen, jossa etsitään uusia maailmoja. Joku upseeri, koska ne pääsevät aina uusiin paikkoihin ja säilyvät hengissä, kun taas satunnainen miehistön jäsen kuolee aina
Virgin River. Elämää ihanissa maisemissa, ihanien ihmisten ympärillä, pienessä kylässä.
Teininoita Sabrinan (taikoisin kaikkea kivaa, lemmikkini osaisi puhua minulle jne :), Muumien, Rivendellissä (TSH) ilman Mordoria, Frendien tyylisestä lähinnä kivat frendit ja se kahvila-maailma/hengailu, ei hirveästi muuta:p (ihmissuhdedraamailua jne.)
Sydämen asialla. Olisi ihanaa asua kauniissa kylässä mukavien ihmisten kanssa.
Hometown Cha-Cha-Cha -niminen sarja, sijoittuu pieneen korealaiseen kalastajakylään jossa kaikki asukkaat tuntevat toisensa ja järjestävät kaikenlaista tapahtumaa yhdessä. Olisi ihanaa asua sellaisessa kodikkaassa kylässä ja osallistua talkoisiin ja kuunnella ihmisten lämminhenkistä juoruilua toisistaan.
Pokka pitää. Olen ehkä sitten sekaisin, mutta olen lapsesta saakka ajatellut että viihtyisin mainiosti Hyacinth Bucketin seurassa :D Varmasti kyllä kaikkien muidenkin sarjan hahmojen.
En minkään. Chuck sarja on kiva, mutta siellä uupuisi 2:ssa sekunnissa, on niin vauhdikas.
Jossain sisälläni asuu vielä se sama lapsi, joka toivoi että Pokémoneja olisi oikeasti olemassa, joten Pokémon-maailmassa. 😄
Älypäät. Varmaan olisin joku sarjan vuokraisännän kaltainen hahmo, joka ei asu samassa talossa kuin päähenkilönelikko, mutta muuten vain tulen säännöllisesti kylään jollain verukkeella ja naureskelen sitten sivussa muiden äheltämiselle. Minusta tulisi varmaan Rickin tai Vyvyanin hyvä ystävä.
Muumimaailmassa. söisin mamman pannukakkuja, juopottelisin papan kanssa, reissaisin Nuuskamuikkusen kanssa, Riitelisin Vilijonkan kanssa .