Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta tulee varmaan kauhuanoppi

Vierailija
23.03.2022 |

Tuossa anoppikeskustelua lukiessani tuli mieleeni, että minusta tulee varmaan ihan hirviöanoppi.
Minun äitini oli huonoissa väleissä oman äitinsä kanssa. Minä olen huonoissa väleissä oman äitini kanssa. Tyttäreni (nuori aikuinen) on huonoissa väleissä minun kanssani.
Anopillani oli huonot välit oman anoppinsa kanssa. Minulla on huonot välit oman anoppini kanssa. Minä en ole vielä anoppi. Minun on varmaan viisainta pitää alusta asti välit etäisen kohteliaina tuleviin vävyihin ja miniöihin, jotta en pilaisi mitään. Tai voihan olla, että onnistun juuri sillä pilaamaan kaiken, jos satun saamaan miniän, joka haluaakin minusta sydänystävän.
Mistä noita ikinä voi tietää etukäteen? Ei saa ajatella ääneen, ja pitää pystyä lukemaan toisen ajatuksia, vaikka hän ei ajattele ääneen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen voi vaikuttaa ihan sillä miten kiva ihminen kykenee muutenkin olemaan muille ihmisille, tai että pystyy edes tulemaan muiden kanssa toimeen. Oma anoppini on aivan karmea (kaikki mahdolliset kliseet ja siihen liuta villejä lisänumeroita päälle) ja puolisoni hämmästelee sitä miten ihanan ja mukavan anopin hän taas on äidistäni saanut. 

Älä vertaa tuleviä vävyjä/miniöitä vain oman lapsesi kautta, vaan yritä nähdä heidät omina yksilöinään, vähän kuin työkavereina jos ei muuten meinaa sujua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla