Lapsi kysyi mieheltä..
Kummasta tykkäät enemmän -kysymyksiä. Kysyi kummasta tykkäöt enemmän, miehen suosikkikoiratodusta vai äitisyä (eli siis minusta, vaimostaan). Mies vastasi koirarodun. Ei nauranut tai mitään. Lapsi tuli mulle kertomaankin että äiyi isi sanoi.. mies oli kylppärissä eikä reagoinut mitenkään. Tuli tosi paha mieli :-/ Just synnyttänyt meidän toisen lapsen..
Kommentit (17)
Mitäs jos kysyisit mieheltä, miksi sanoi noin.
Aika vinksahtanut käsitys perhesuhteista sun miehellä. Jos miehesi sanoi tuon niin, että oli varma, että kuulit, kysy häneltä, oliko tuo oikeasti hänen mielestään hyvää huumoria...?
*hali*
Kysyin. Ei ollut huumorimielessä sen kommentti edes. Sanoi mulle että "se ei ainakaa hauku niin kun sä". Ap
Meidän parisuhde on ihan alhaalla, ei läheisyyttä, ei arvostusta..en todellakaan koe että mies minua rakastaisi. Ja pienet lapset, ihana koti..kaikki. ap
No tuo kertoo hyvin sen, kannattaako jatkaa.
Olisko inventaarion paikka tai jos koti ja lapset rittää, niin hankit kulissin ohelle rakastavan sivusuhteen.
En varmaan edes läpällä sanoisi noin miehestäni. Pahempi juttu, ettei tuo ilmeisesti ollut edes läppä.
Monelle miehelle ne oikeat elämänvalinnat selkenevät vasta sitten kun on turhan myöhäistä. Eli on tehty muksu tai pari ja sitten kyllästyneenä vastataan tällaisia...
Hieman on lyöty olo... surkea. Arvoton. Voisin ostaa sille koiran vaikka joululahjaksi ja lähteä pikkuisten kanssa : '/ Mies ei edes välitä että sanoi noin ja pahoitin mieleni. Imetän meidän vauvaa ja hän laittelee itselleen iltapalaa rauhassa. Sanoo, että arvostelen ja nalkutan niin ei pidä minusta. Itse kun niin täydellinen... Ap
Onhan toi mieheltä tökerösti sanottu : ( Onko hänellä aina ollut tapana päästää sammakoita suustaan?
Ehkä teillä on kummallakin baby blues ja uusi tilanne sekoittaa nyt pakkaa. Ehkä mies tuntee itsensä jotenkin ulkopuoliseksi perheessään nyt kun uusi vauva tarvitsee huomiota. Jos on vielä sellainen, että ei osaa oma-aloitteisesti tarttua perheen arjen pyörittämiseen?
Laita miehelle rakastavassa hengessä vauvanhoitohommia ja tekemistä isomman kanssa. Hoitamisesta ja osallistumisesta muodostuu yhteenkuuluvaisuus ja välittäminen. Mies täytyy ottaa mukaan, jos ei itse osaa soluttautua aejen hoitorumbaan.
Etkö onneton tiedä, ettei rotuja ole olemassa?
Tänään olen puhunut tosi vähän miehelle eikä mies tunnu vähää välittävän. Onnetonta, kun meillä olisi tässä kaikki muuten, mutta keskinäinen rakkaus ka arvostus ollut aina vaikeaa. Ap
Heh heh huumoriveikko. Älä ota niin vakavasti ja kirjaimellisesti asioita meidän miesten suusta ;-)
M35
[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 14:53"]Tänään olen puhunut tosi vähän miehelle eikä mies tunnu vähää välittävän. Onnetonta, kun meillä olisi tässä kaikki muuten, mutta keskinäinen rakkaus ka arvostus ollut aina vaikeaa. Ap
[/quote]
Keskinäinen rakkaus ja arvostus ollut aina vaikeaa, mutta silti piti siihenkin suhteeseen lapsia tehdä? Miksi, oi MIKSI teette lapsia suhteeseen joka ei varmuudella tule kestämään?
Ja sitten vielä pitää lisääntyä tuollaisen pisupään kanssa?!
Anteeksi virheet. Ap