Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissaa pitää herätellä pitkin iltaa

Vierailija
23.03.2022 |

Muuten valvoo yön -_-

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo iltasin herättely toiminu? Riehuuko sitten silloin, vai jääkö riehumiset riehumatta?

Yleensä toimii, mutta jos riehuu niin yleensä menee nukkuu ku huudan "NUKKUMAAN!" tulee sillo joko mun viereen tai omaan puuhunsa

Vierailija
22/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissaa ja eläimiä ei saa herätellä väkisin. Kissoilla on oma rytmi, jota ei saa häiritä, siitä voi olla haittaa. Olohuoneeseen ja muualle saa aktiivisia paikkoja, hämärävalaistuksen, ikkunanäkymän ja ruuat, vedet. Sinulle korvatulpat ja makkarin ovi kiinni.

Yksiö, korvatulpat hyvä idea mutta tarttee herätä duuniin

Mä käytän kissan takia korvatulppia, herään kyllä silti herätykseen. Ei ainakaan noi mun suht halvat kaikkia ääniä poista. Ja nuo korvatulpat on myös auttaneet kissan yöriehumiseen, kun se huomasi että en enää herääkään sen ääniin niin nykyään nukkuu lähes aina rauhallisesti yöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa sille enemmän rakkautta , niin se muuttuu.

Jos et kykene, uusi hyvä koti.

Vierailija
24/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissaa ja eläimiä ei saa herätellä väkisin. Kissoilla on oma rytmi, jota ei saa häiritä, siitä voi olla haittaa. Olohuoneeseen ja muualle saa aktiivisia paikkoja, hämärävalaistuksen, ikkunanäkymän ja ruuat, vedet. Sinulle korvatulpat ja makkarin ovi kiinni.

Käytätkö kännykän herätystä, voisiko sen säätää värinälle ja pitää sängyllä? Tai sitten aktiivisuusranneke, joka herättää värinällä.

Oma kissani on myös yöaktiivinen ja valitettavasti myös kaikista pienimmät korvatulpat tuntuvat ikäviltä korvissani. Olen välillä kokeillut kissalle ruokinta-automaattia yöksi, mutta nyt vanhemmiten se ei enää kuule automaattia, joten ruoka päätyy ainoastaan toisen (sen hiljaisen) kissan suuhun.

Vierailija
25/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo iltasin herättely toiminu? Riehuuko sitten silloin, vai jääkö riehumiset riehumatta?

Yleensä toimii, mutta jos riehuu niin yleensä menee nukkuu ku huudan "NUKKUMAAN!" tulee sillo joko mun viereen tai omaan puuhunsa

Entinen poikaystäväni sanoi että hänen kissalle ei saa korottaa ääntä.

Vierailija
26/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän kissan takia korvatulppia, herään kyllä silti herätykseen. Ei ainakaan noi mun suht halvat kaikkia ääniä poista. Ja nuo korvatulpat on myös auttaneet kissan yöriehumiseen, kun se huomasi että en enää herääkään sen ääniin niin nykyään nukkuu lähes aina rauhallisesti yöt.

Se yhä lepää tossa mun vieressä sohvalla silittelen sitä (hereille) mutta se vaa jatkaa lepäämistä ja nauttii vissii ku näprään sitä

On se kyl söpö kun se nukkuu, tassutki on ristissä

Vierailija
27/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen poikaystäväni sanoi että hänen kissalle ei saa korottaa ääntä.

Mun kissa on tottunut ja korottaa välillä myös mulle. Mut jos kissa on hyvin pelokas ja tärisevä sitten ei varmaan kannata.

Vierailija
28/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annapa sille enemmän rakkautta , niin se muuttuu.

Jos et kykene, uusi hyvä koti.

Aika rumasti sanottu.

Saa joka päivä hellyyttä tälläkin hetkellä. Kehrää tos vieressä

Vierailija
29/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on ongelmasi kun oot niin tyhmä, olisit ottanu naapurin panomiehen tussuas hieromaan

Vierailija
30/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaja nylkynen kirjoitti:

Oma on ongelmasi kun oot niin tyhmä, olisit ottanu naapurin panomiehen tussuas hieromaan

Sähän tässä halpa olet

Vierailija
31/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin Bilsom L kokoisen (tai S) korvatulpan läpi kuulee herätyskellon, mutta ei kuule melua kauempaa. Että äläpäs nyt.

Vierailija
32/36 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaja nylkynen kirjoitti:

Tiesitkö että Suomessa eläimiin sekaantuminen ei ole edes laitonta?

Vierailija
33/36 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määki joudun vähän herättää omaa kisuu

Vierailija
34/36 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa tuli tohon mua puskemaan ja haisee hirveesti paskalle >:( HYI

Vierailija
35/36 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki ja Lipponen ei pääse kiehnäämään putlerin kissan kans.

Vierailija
36/36 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa tuli tohon mua puskemaan ja haisee hirveesti paskalle >:( HYI

Ihan normi haju ryyzzältä saatuun kissalle, on siinä vivahde demarin paskaa roikkumassa perseestään mutta kyllähän aateveli osaa hinkata sen sohvaan.