Kissaa pitää herätellä pitkin iltaa
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissaa ja eläimiä ei saa herätellä väkisin. Kissoilla on oma rytmi, jota ei saa häiritä, siitä voi olla haittaa. Olohuoneeseen ja muualle saa aktiivisia paikkoja, hämärävalaistuksen, ikkunanäkymän ja ruuat, vedet. Sinulle korvatulpat ja makkarin ovi kiinni.
Yksiö, korvatulpat hyvä idea mutta tarttee herätä duuniin
Mä käytän kissan takia korvatulppia, herään kyllä silti herätykseen. Ei ainakaan noi mun suht halvat kaikkia ääniä poista. Ja nuo korvatulpat on myös auttaneet kissan yöriehumiseen, kun se huomasi että en enää herääkään sen ääniin niin nykyään nukkuu lähes aina rauhallisesti yöt.
Annapa sille enemmän rakkautta , niin se muuttuu.
Jos et kykene, uusi hyvä koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissaa ja eläimiä ei saa herätellä väkisin. Kissoilla on oma rytmi, jota ei saa häiritä, siitä voi olla haittaa. Olohuoneeseen ja muualle saa aktiivisia paikkoja, hämärävalaistuksen, ikkunanäkymän ja ruuat, vedet. Sinulle korvatulpat ja makkarin ovi kiinni.
Käytätkö kännykän herätystä, voisiko sen säätää värinälle ja pitää sängyllä? Tai sitten aktiivisuusranneke, joka herättää värinällä.
Oma kissani on myös yöaktiivinen ja valitettavasti myös kaikista pienimmät korvatulpat tuntuvat ikäviltä korvissani. Olen välillä kokeillut kissalle ruokinta-automaattia yöksi, mutta nyt vanhemmiten se ei enää kuule automaattia, joten ruoka päätyy ainoastaan toisen (sen hiljaisen) kissan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo iltasin herättely toiminu? Riehuuko sitten silloin, vai jääkö riehumiset riehumatta?
Yleensä toimii, mutta jos riehuu niin yleensä menee nukkuu ku huudan "NUKKUMAAN!" tulee sillo joko mun viereen tai omaan puuhunsa
Entinen poikaystäväni sanoi että hänen kissalle ei saa korottaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän kissan takia korvatulppia, herään kyllä silti herätykseen. Ei ainakaan noi mun suht halvat kaikkia ääniä poista. Ja nuo korvatulpat on myös auttaneet kissan yöriehumiseen, kun se huomasi että en enää herääkään sen ääniin niin nykyään nukkuu lähes aina rauhallisesti yöt.
Se yhä lepää tossa mun vieressä sohvalla silittelen sitä (hereille) mutta se vaa jatkaa lepäämistä ja nauttii vissii ku näprään sitä
On se kyl söpö kun se nukkuu, tassutki on ristissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo iltasin herättely toiminu? Riehuuko sitten silloin, vai jääkö riehumiset riehumatta?
Yleensä toimii, mutta jos riehuu niin yleensä menee nukkuu ku huudan "NUKKUMAAN!" tulee sillo joko mun viereen tai omaan puuhunsa
Entinen poikaystäväni sanoi että hänen kissalle ei saa korottaa ääntä.
Mun kissa on tottunut ja korottaa välillä myös mulle. Mut jos kissa on hyvin pelokas ja tärisevä sitten ei varmaan kannata.
Vierailija kirjoitti:
Annapa sille enemmän rakkautta , niin se muuttuu.
Jos et kykene, uusi hyvä koti.
Aika rumasti sanottu.
Saa joka päivä hellyyttä tälläkin hetkellä. Kehrää tos vieressä
Oma on ongelmasi kun oot niin tyhmä, olisit ottanu naapurin panomiehen tussuas hieromaan
rakastaja nylkynen kirjoitti:
Oma on ongelmasi kun oot niin tyhmä, olisit ottanu naapurin panomiehen tussuas hieromaan
Sähän tässä halpa olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin Bilsom L kokoisen (tai S) korvatulpan läpi kuulee herätyskellon, mutta ei kuule melua kauempaa. Että äläpäs nyt.
rakastaja nylkynen kirjoitti:
Tiesitkö että Suomessa eläimiin sekaantuminen ei ole edes laitonta?
Mun kissa tuli tohon mua puskemaan ja haisee hirveesti paskalle >:( HYI
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa tuli tohon mua puskemaan ja haisee hirveesti paskalle >:( HYI
Ihan normi haju ryyzzältä saatuun kissalle, on siinä vivahde demarin paskaa roikkumassa perseestään mutta kyllähän aateveli osaa hinkata sen sohvaan.