ostanko mustat vai ruskeat syysnilkkurit?
Nahkaiset, siistit. Mustat vai ruskeat? Muuten pidän sinisestä, mustasta, harmaasta, punaisesta, viininpunaisesta, . En pidä keltaisesta, oranssista, beigestä, minttu, turkoosi. Yksi ruskea laukku kyllä löytyy. Muuten melkein kaikki laukut on mustan sävyisiä.
Kommentit (14)
Mustat parhaat.
Jos ruskeat niin osta mieluiten sellaiset konjakin sävyiset, ehkä tummemmatkin. Koiranpaskan väriset kengät eivät ole naiselle hyvät.
mustat, ruskeat ovat nolot!
toisaalta nolo oot itsekkin, joten sulle vois ruskeat sopia.
Mut vastaan silti, että mustat
Mustat on ehdottomasti tyylikkäämmät!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:58"]mustat, ruskeat ovat nolot!
toisaalta nolo oot itsekkin, joten sulle vois ruskeat sopia.
Mut vastaan silti, että mustat
[/quote]
Ihminen joka käyttää sanaa nolo... on noh. Jätetään sanomatta. Oisko nukkumaanmenoaika jo?
Ylläri että tyylitajuttomat ja värisilmättömät suomalaisnaiset äänestävät mustia...
Minusta ruskeat ovat sellaiset elävämmän näköiset! Sitä paitsi nykyään esim.laukunkaan ei tarvitse olla enää samaa väriä kenkien kanssa. Ostaisin siis ruskeat.
Minusta ruskeat ovat sellaiset elävämmän näköiset! Sitä paitsi nykyään esim.laukunkaan ei tarvitse olla enää samaa väriä kenkien kanssa. Ostaisin siis ruskeat.
Konjakin väriset! Ihana nahan väri.
Itse ostin ruskeat sillä omistan jo useat mustat nilkkurit. Toki pitää vähän katsoa että minkä kanssa yhdistää mutta esim mustan neulemekon kanssa ihana yhdistelmä. Etsi esim saman sävyinen huivi, takki, hanskat tai laukku joka tuo tasapainoa ja huolitellumman ilmeen :) älkää aina ottako tuttua ja turvallista mustaa.
No ruskeat on ehdottomasti tyylikkäämmät. Mustat näyttää monesti tunkkaiselta. Tässä tosin sanoisin, että osta kummat vaan, luultavasti et mene kovinkaan pieleen.
Parempi olisi jos olisi molemmat, mulla on mustat, ruskeat ja beessit.
Kiitos mielipiteistä. Taidan siis sovitella ja päättää asian vasta kaupassa. Punaisia en osta, koska juuri sain myytyä kirppiksellä punaiset kengät. Niitä olin käyttänyt n. 10 kertaa. Ap
Mustat, sopivat paremmin kaikkiin väreihin ja myös sun laukkuihin.