Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 15v tytöllä on iPhone 6. Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
05.09.2015 |

Oletko kateellinen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet varmaan melko epävarma lapsi ja myös hyvin pinnallinen kun kyselet täällä herättääkö joku puhelin toisissa kateutta. Se on vaan puhelin, jonka eteen et ole tehnyt itse mitään.

Vierailija
22/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ainut lapsi ja vanhemmat aika varakkaita. Minulla tavallisella duunarilla ei ole edes varaa haaveilla tuollaisista puhelimista. Kannattaa opiskella että voit myös omille lapsille tarjota hyvän elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:33"]

Olet varmaan ainut lapsi ja vanhemmat aika varakkaita. Minulla tavallisella duunarilla ei ole edes varaa haaveilla tuollaisista puhelimista. Kannattaa opiskella että voit myös omille lapsille tarjota hyvän elämän.

[/quote]

Paskaa. 

Alkaen 18 € / kk. Suomesta ei sellaista ihmistä löydykään, joka ei tuollaista pysty hankkimaan jos sen nyt asettaa ykkösprioriteetiksi. 

https://kauppa3.dna.fi/sopimus/?device_offering=1408

Myös loppuosa viestistäsi on paskaa. Akateeminen työttömyys kasvaa kohisten. Kunnat ja valtiot kun vielä joutuvat kunnon kuurille niin sieltä vapautuu käytännössä 50% korkeakoulutetuista naisista höpöhöpö-hommista. 

Vierailija
24/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vain, että osaa käsitellä sitä huolellisesti. Näyttö menee herkästi rikki ja huolto on kallista.

Vierailija
25/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei sano minulle mitään, en osaisi arvioida maksaako paljon vai vähän. Minulla puhelinetu, en edes tiedä, mikä puhelin se on.

Vierailija
27/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus teinilissu

Vierailija
28/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:33"]

[/quote]

Paskaa. 

Alkaen 18 € / kk. Suomesta ei sellaista ihmistä löydykään, joka ei tuollaista pysty hankkimaan jos sen nyt asettaa ykkösprioriteetiksi. 

https://kauppa3.dna.fi/sopimus/?device_offering=1408

Myös loppuosa viestistäsi on paskaa. Akateeminen työttömyys kasvaa kohisten. Kunnat ja valtiot kun vielä joutuvat kunnon kuurille niin sieltä vapautuu käytännössä 50% korkeakoulutetuista naisista höpöhöpö-hommista. 

[/quote]
Ei kai kukaan osta puhelinta osamaksulla?

Vierailija
29/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nuorista tarvitsee niitä kaikkia sovelluksia, joita puhelimen kehittelijät tarjoavat kovalla hinnalla? Mutta tietysti, status on tuossa iässä kauhean tärkeä.

Vierailija
30/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljelläni (14v) on iphone 6, tosin hankki sen jo ilmestymispäivänä. Melko laadukkaan ja mukavan oloinen puhelin. Osti itse omilla rahoillaan. Rahat saatu polttopuutöistä, joita tekee vaarin kanssa ja synttärilahjarahoina isovanhemmilta. Vuoden vanha puhelin nyt, hyvin pitänyt ja täysin ehjä. Koulussa puhelin herätti kuulemma opettajissakin kysymyksiä "Onko tuo iphone 6?" kun tosiaan hankki sen heti puhelimen ilmestyttyä. Itse haluaisin samanlaisen, mutta kateellinen ole, enkä muillekaan teineille. =)

Vierailija
31/31 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään ajatuksia. Puhelin ja sen ominaisuudet eivät kiinnosta minua. En tiedä, millainen on iPhone 1 saati 6 tai mitä sellainen maksaa. Minulla on itselläni perinteinen näppäilyluuri.

Olen kyllä meinannut joutua kolmasti vaalean mopoauton yliajamaksi, kun ratissa on ollut eräs pitkätukkainen teinipissis, joka raskaalla kaasujalalla on painellut eteenpäin tuijottaen kännykkäänsä ympäristön sijasta. Että semmoinen ajatus nyt tulee mieleen yhdistelmästä teinityttö + "äly"puhelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan