Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin miten armoton paikka maailma on

Vierailija
23.03.2022 |

Olen vanhentunut viime vuosina paljon ja vaihdevuodet alkamassa. En ole saanut miestä, saatika lapsia. Nyt niiden epätodennäköisyys vaan kasvaa. On surullista tajuta, ettei ole enää yli 40-vuotiaana monen miehen silmissä minkään arvoinen. Enkä minä ole ainoa. Mietin myös kaikkia niitä, jotka ovat hieman erilaisia, jollain tavalla sairaita ja vammaisia. Heillä on ruski tulla hyväksikäytetyksi, mutta tosirakkautta on vaikea löytää.

Kaikilla meillä ei ole vain oikeutta rakkauteen. Te, joilla on - olkaa kiitollisia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei se ole reilua.

Vierailija
2/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kyllä niin omahyväinen kun on saanut elää avioliitossa koko ikänsä. Ja moni muukin. Sitten kun se kaikki loppuu, tippuvat kyllä rotkoon kovaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on paskaa ja sitten kuolet

- Ozzy Osbourne

Vierailija
4/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät sopivan miehen. Osa naisista ei ota miestä (suomesta), vaikka elääkin sinkkuna, koska siihen on omat syynsä.

Vierailija
5/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun olet huomannut sen totuuden vanhempana, että maailma on epäreilu paikka. Itse on ihmisenä yritettävä tehdä maailmasta parempi paikka olemalla reilu ja vaikka minua kohtaan ei oltaisi oltu ja vaikka kaikki eivät ole syntyneet kultalusikka suussa ja saaneet parhaita kortteja elämään (ulkonäkö, järki, perhe, koti, suodut mahdollisuudet, suhteet).

Mutta yksittäiset ihmiset voivat olla hyviä kaiken tämän maailmankin keskellä, kuten allekirjoittanut. Vaikka tästä ei mitaleja jaeta ja plkintoja, niin ainakin jos minut kohtaat saat hyvää kohtelua osaksesi ja reilua.

Vierailija
6/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löydät sopivan miehen. Osa naisista ei ota miestä (suomesta), vaikka elääkin sinkkuna, koska siihen on omat syynsä.

Mitkä syyt?

7/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä maailma rankka paikka, joillekin rankempi kuin toisille.

Tosi rakkautena pidän kyllä Jumalan rakkautta, ja sen ruumiillistuma on Jeesus. 

Vierailija
8/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ovat satuttaneet itsensä suomimiesten kanssa tai katkeroituneet saamattomuuteen. Monesti näille ei ole myöskään kelvanneet sulhas ehdokkaat. Voi olla muitakin syitä, kuten huono tuuri ja jos asunut pikku pitäjässä tai suur kaupungissa missä hukkunut runsauteen ja massaa, eikä ole tullut huomatuksi. Myös työttömyys ja ujous voinut olla syynä ja se ettei ole ollut paikoissa, jossa miehiä tavataan.

Vierailija
9/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin Ap tajuat edes jotain. Meni sulla kauan leijuessa.

Vierailija
10/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun minä yli 50-vuotiaana ajattelen, että olen ihan arvokas jollekin miehelle, ja joku yli 50-vuotias mies voisi olla minulle arvokas. Katsotaan, tuleeko joku vielä vastaan.

Vierailija
11/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin Ap tajuat edes jotain. Meni sulla kauan leijuessa.

Eikös Ap ole ollut lapseton ja miehetön aika pitkään aloituksesta päätellen

Vierailija
12/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä syyt?

Monia syitä. En viitsi kertoa ettei kukaan loukkaannu taas ja miehet.

Vierailija
13/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, kun minä yli 50-vuotiaana ajattelen, että olen ihan arvokas jollekin miehelle, ja joku yli 50-vuotias mies voisi olla minulle arvokas. Katsotaan, tuleeko joku vielä vastaan.

Tää onkin ihan hyvä asenne ja positiivinen suhtautuminen, optimistinen. Ja kyllähän monet löytää kumppanin vanhemmallakin iällä. Ja se jos jotkut miehet haikailee nuorempien perään ja paljon ihannoi nuoruutta ja lyttää vanhempia naisia, niin sitä ei kannata ottaa liian tosissaan. Varmaan moni heistäkin elää kuvitelmissaan ja luulee itse saavansa vain nuoria, vaikka suomessa yleisesti saman ikäiset nai toisiansa. On siis 40-50 vuotiaillakin vielä tsäänssit.

Vierailija
14/14 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up