Minkä ELOKUVAN katsoit viimeksi?
Katsoitko sen ensimmäistä kertaa?
Oliko se huono/hyvä?
Minä katsoin eilen Eyes Wide Shut ja olen sen kyllä nähnyt ennenkin. Mielestäni ihan hyvä leffa :)
Kommentit (61)
Forrest Gump. Juu olikohan toi nyt joku yhdeksäs kerta kun näin sen ;D
Ysärileffan Stigmata. Näin ekaa kerta, oli ihan katottava...
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 13:38"]
Katsoitko sen ensimmäistä kertaa?
Oliko se huono/hyvä?
[/quote]
A Most Violent Year Väkivallan vuosi
Katsoin ensimmäisen kerran
Oli ihan hyvä, ei elämää suurempi, mutta yllättävän hyvä ja mielenkiintoinen teema. Ajankuva oli myös saatu yllättävän aidoksi (vuosi 1981) menemättä itsetarkoitukselliseksi tyylittelyksi
Inside out eilen. Oli yllättävän hyvä myös aikuisen näkökulmasta. Sitä ennen Casablancan tv:stä eka kertaa kokonaan. Hyvähän se on. Pidän Bogeystä:)
Cinderella (2015). Siinä meni pari tuntia hukkaan. En suosittele.
Sinä päivänä
Tosi hyvä romanttinen draama, yleensä en pidä niistä.
Disney pixarin Inside outin. Katson muutenkin paljon animaatioita ja pidän itseäni varsin lapsenmielisenä, mutta uskon että monet "aikuisemmatkin" voisivat pitää tästä.
Koskettava ja tärkeitä asioita käsittelevä elokuva.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:53"]
88 minutes.
Ok
[/quote]
Sittenkin Girl With A Dragon Tattoo.
Ihan hyvä, mutta kyllä ne trilogian mukaan tehdyt 3 leffaa on paremmat. Ja typerää kun puhuivat englantia.
Mä katoin Human Centipede 3 oli muuten hauskanhuono leffa :D
Aamulla kutomisen kaveriksi katsoin "Pitkä kuuma kesä". En oo pitkään aikaan tuota katsonut. Hauska oli, monesti nauroin ääneen. En kyl yhtään muista, minkä leffan olen viimeksi nähnyt "ekaa kertaa". Joku kesällä telkkarista tullut. Harvoin ehdin leffateatteriin asti ja harvoin kyl enää tulee itseäni kiinnostavia elokuvia ensi-iltaankaan.
Eilen Insidious kauhuleffan, perus jumpscaremättöö
If These Walls Could Talk 2, katsoin ekaa kertaa. Oli ihan hyvä.
Eilen tuli Gravity joltain kanavalta. Ekaa kertaa katsoin, olihan se visuaalisesti ihan näyttävä. Sandra Bullockin kuminen naama häiritsi vähän.
Trainwreck eli Ihan yössä. Oli todella hyvä! :) harvoin pidän komedioista mutta tää nappasi!
Tänään katoin Priden, pitänyt katsoa jo pitkän aikaa. Tykkäsin kyllä.
Mad Max, todella viihdyttävä toimintatykitys.
Tom Hardy ja Charlize Theron pääosissa.
Eilen katsoin Knight & Day, oli ihan hyvä muttei niin hyvä että olisin jaksanut valvoa ja katsoa loppuun.