Minkä ELOKUVAN katsoit viimeksi?
Katsoitko sen ensimmäistä kertaa?
Oliko se huono/hyvä?
Minä katsoin eilen Eyes Wide Shut ja olen sen kyllä nähnyt ennenkin. Mielestäni ihan hyvä leffa :)
Kommentit (61)
12 tapaa pilata avioliitto, tjsp. En tykännyt.
Eilen documentin Amy. Oli tosi hyvä, parempi kuin mitä odotin.
Eilen palstailun lomassa tuli katsottua Neloselta Knight & Day. Ekan kerran näin, ihan viihdyttävä, ei mitään kerrottavaa jälkipolville kuitenkaan.
Taisi olla Avengers Age of Ultron. Menihän se, Scarlet Johanssen on aika kissa :9
Human Centipede. Parempi että katsotte itse ja en lähde tässä sitä enempää kuvailemaan. Tai en tiedä voinko sitä edes suositella ... :D
Kirjavaras-elokuvan katsoin viikko sitten, toista kertaa. Pidin edelleen, hyvä elokuva.
Fast and furious 7. Hyvä oli vaikka itku tuli lopussa.
Les yeux sans visage (1960)
Hieno ja ahdistava.
Joku teinikomedia eilen. Oli kyllä niin huono etten muista edes nimeä. Never again.
Taru Sormusten Herrasta: Kaksi tornia. Aina yhtä hyvä.
Pixarin uutuus Inside Out - mielen sopukoissa. Leffassa lasten kanssa. Ihan perus-Pixar-meininkiä, lapset (10v ja 7v) tykkäs, itseä ajoittain puudutti mut oli siinä hauskojakin kohtia.
Täällä pohjantähden alla. En tykännyt. Tarina hyvä, mutta näyttelijöistä todellakaan kaikki eicät osanneet näytellä ja mikä järki laittaa 20 vuotiasta akselia esittämään nelikymppinen mies?!
Jonkun Beck-elokuvan, en muista nimeä. Ihan ok, vaikka se Beck onkin sellainen tossukka. Sillä on cool naapuri.
Viimeksi katsoin Star Trekin, Maskin ja Sen Jack Blackin lilliputin, jonka katsoin edellisen kerran parikytä vuotta sitten.
Vitoselta torstaina jonkun jossa Jennifer Aniston oli pääosassa, pariskunta asui hetken joidenkin hihhuleiden kanssa kommuunissa. Ihan katottava oli...
Grace of Monaco, Tylsä... Pidän yleensä tämän tyyppisistä leffoista mutta tämä oli vaan tosi puuduttava eikä mitään oikeastaan tapahtunut...
Hot Shots, kolmatta kertaa. Edelleen nauratti. :)
Poika raidallisessa pyjamassa. Tykkäsin.
Katsoin saman elokuvan , ekaa kertaa! :D