Jännä miten persut käänsivät kelkkansa.
Mielenkiintoista nähdä miten seuraavissa eduskuntavaaleissa käy kannatuksen?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:13"]Ymmärrän kyllä, että tällä palstalla on joku mielenterveysongelmainen hokemassa noita kusijuttujaan, mutta keitä ovat nuo yläpeukuttajat? Oletteko te suvakit oikeasti noin sekopäitä?
[/quote]Pisuvakki hiljaa kun miehet puhuu. Oletko hyysännyt kusihousuja tänään?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:02"]Mites minä, pidättekö minua jotenkin persua parempana kun äänestän vasemmistoa, vaikka olenkin maahanmuuttoa vastaan? Ongelma mulla on siinä etten tue persujen muuta politiikkaa ja en koe että he pystyvät vaikuttamaan oikein mihinkään, niin ääneni menisi minusta hukkaan heille.
[/quote]
Meitä on paljon maltillisia maahanmuuttokriittisiä persujen ulkopuolella. Itse olen vasemmistolainen. Persuissa mättää populismi, porvarilliset arvot, tasa-arvoisen avioliittolain vastustus ja rasistisiipi öyhöttäjineen. Mua oikein oksettaa se, miten tälläkin palstalla meidät haukutaan hyysäreiksi sun muiksi vaikka ei edes tiedetä, mitä me oikeasti ajattelemme.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:13"]Ymmärrän kyllä, että tällä palstalla on joku mielenterveysongelmainen hokemassa noita kusijuttujaan, mutta keitä ovat nuo yläpeukuttajat? Oletteko te suvakit oikeasti noin sekopäitä?
[/quote]
Sarkasmi on ilmeisen vaikea laji mamukriittisille ;D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:02"]Mites minä, pidättekö minua jotenkin persua parempana kun äänestän vasemmistoa, vaikka olenkin maahanmuuttoa vastaan? Ongelma mulla on siinä etten tue persujen muuta politiikkaa ja en koe että he pystyvät vaikuttamaan oikein mihinkään, niin ääneni menisi minusta hukkaan heille. [/quote] Meitä on paljon maltillisia maahanmuuttokriittisiä persujen ulkopuolella. Itse olen vasemmistolainen. Persuissa mättää populismi, porvarilliset arvot, tasa-arvoisen avioliittolain vastustus ja rasistisiipi öyhöttäjineen. Mua oikein oksettaa se, miten tälläkin palstalla meidät haukutaan hyysäreiksi sun muiksi vaikka ei edes tiedetä, mitä me oikeasti ajattelemme.
[/quote]
En ole Persu, mutta mamuja ei pitäisi ottaa yhtäkään etenkään pääkaupunkiseudulle, jos siellä on yksikin asunnoton.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:02"]Mites minä, pidättekö minua jotenkin persua parempana kun äänestän vasemmistoa, vaikka olenkin maahanmuuttoa vastaan? Ongelma mulla on siinä etten tue persujen muuta politiikkaa ja en koe että he pystyvät vaikuttamaan oikein mihinkään, niin ääneni menisi minusta hukkaan heille.
[/quote]
Meitä on paljon maltillisia maahanmuuttokriittisiä persujen ulkopuolella. Itse olen vasemmistolainen. Persuissa mättää populismi, porvarilliset arvot, tasa-arvoisen avioliittolain vastustus ja rasistisiipi öyhöttäjineen. Mua oikein oksettaa se, miten tälläkin palstalla meidät haukutaan hyysäreiksi sun muiksi vaikka ei edes tiedetä, mitä me oikeasti ajattelemme.
[/quote]Jep, tässä myös yksi maahanmuuttoon neutraalisti suhtautuva vasuri, tosin olen antirasisti ja ehdottomasti sitä mieltä, että autamme EU:ta tässä pakolaiskriisissä (ei, kaikkien hakijoiden hakemuksia ei tietenkään hyväksytä eikä pidäkään). Eli siis hyysäriämmä ja suvakki ja mitä vielä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:02"]Mites minä, pidättekö minua jotenkin persua parempana kun äänestän vasemmistoa, vaikka olenkin maahanmuuttoa vastaan? Ongelma mulla on siinä etten tue persujen muuta politiikkaa ja en koe että he pystyvät vaikuttamaan oikein mihinkään, niin ääneni menisi minusta hukkaan heille. [/quote] Meitä on paljon maltillisia maahanmuuttokriittisiä persujen ulkopuolella. Itse olen vasemmistolainen. Persuissa mättää populismi, porvarilliset arvot, tasa-arvoisen avioliittolain vastustus ja rasistisiipi öyhöttäjineen. Mua oikein oksettaa se, miten tälläkin palstalla meidät haukutaan hyysäreiksi sun muiksi vaikka ei edes tiedetä, mitä me oikeasti ajattelemme. [/quote]Jep, tässä myös yksi maahanmuuttoon neutraalisti suhtautuva vasuri, tosin olen antirasisti ja ehdottomasti sitä mieltä, että autamme EU:ta tässä pakolaiskriisissä (ei, kaikkien hakijoiden hakemuksia ei tietenkään hyväksytä eikä pidäkään). Eli siis hyysäriämmä ja suvakki ja mitä vielä.
[/quote]
Omat voi hylätä kadulle, kun lähdetään kilpiä kiillottamaan kilpaa.
Pitäisikö omat ongelmat ratkaista ensin?
Ainut asia mikä minua tässä ihmetyttää, on se miten jotkut ihmiset ilakoivat siitä ja kuvittelevat persujen tuottaman pettymyksen olevan jokin todiste niitä aatteita vastaan, joita persut näennäisesti kannattivat. Kyllä ne aatteet elävät ihan persuista riippumatta. Jossakin vaiheessa muut puolueet tulevat imemään itseensä persujen aatteet, koska he eivät voi enä saada kannatusta ilman samojen asioiden kannattamista. Persut olivat vähän aikaansa edellä, mutta käytännön toteutus tökki.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:02"]Mites minä, pidättekö minua jotenkin persua parempana kun äänestän vasemmistoa, vaikka olenkin maahanmuuttoa vastaan? Ongelma mulla on siinä etten tue persujen muuta politiikkaa ja en koe että he pystyvät vaikuttamaan oikein mihinkään, niin ääneni menisi minusta hukkaan heille. [/quote] Meitä on paljon maltillisia maahanmuuttokriittisiä persujen ulkopuolella. Itse olen vasemmistolainen. Persuissa mättää populismi, porvarilliset arvot, tasa-arvoisen avioliittolain vastustus ja rasistisiipi öyhöttäjineen. Mua oikein oksettaa se, miten tälläkin palstalla meidät haukutaan hyysäreiksi sun muiksi vaikka ei edes tiedetä, mitä me oikeasti ajattelemme. [/quote]Jep, tässä myös yksi maahanmuuttoon neutraalisti suhtautuva vasuri, tosin olen antirasisti ja ehdottomasti sitä mieltä, että autamme EU:ta tässä pakolaiskriisissä (ei, kaikkien hakijoiden hakemuksia ei tietenkään hyväksytä eikä pidäkään). Eli siis hyysäriämmä ja suvakki ja mitä vielä.
[/quote]
Omat voi hylätä kadulle, kun lähdetään kilpiä kiillottamaan kilpaa.
Pitäisikö omat ongelmat ratkaista ensin?
[/quote]
Montako suomalaista asunnotonta sinä olet ottanut kotiisi väliaikaisesti asumaan?
Katsokaapa huviksenne viimeisintä kannatusmittausta (Yle). Persujen parjaamalla SDP:llä ja persuilla on eroa alle 1 prosenttiyksikköä. :D
T. huvittunut sitoutumaton
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Minäkin ilmoittaudun tähän joukkoon. Feministinä olen erityisen huolissani monien miespuolisten turvapaikanhakijoiden arvomaailmasta. Voi kunpa meillä olisi jokin täysjärkinen maahanmuuttokriittinen puolue.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:28"]
[/quote]
Minäkin ilmoittaudun tähän joukkoon. Feministinä olen erityisen huolissani monien miespuolisten turvapaikanhakijoiden arvomaailmasta. Voi kunpa meillä olisi jokin täysjärkinen maahanmuuttokriittinen puolue.
[/quote]Jaa, feministinä minä en ole siitä asiasta huolissani, vaan uskon, että mitä paremmin tasa-arvoasiat meillä täällä on, sitä enemmän muistakin maista Suomeen saapuvat ihmiset kunnioittavat esim. naisten oikeuksia.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:28"] [quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:02"]Mites minä, pidättekö minua jotenkin persua parempana kun äänestän vasemmistoa, vaikka olenkin maahanmuuttoa vastaan? Ongelma mulla on siinä etten tue persujen muuta politiikkaa ja en koe että he pystyvät vaikuttamaan oikein mihinkään, niin ääneni menisi minusta hukkaan heille. [/quote] Meitä on paljon maltillisia maahanmuuttokriittisiä persujen ulkopuolella. Itse olen vasemmistolainen. Persuissa mättää populismi, porvarilliset arvot, tasa-arvoisen avioliittolain vastustus ja rasistisiipi öyhöttäjineen. Mua oikein oksettaa se, miten tälläkin palstalla meidät haukutaan hyysäreiksi sun muiksi vaikka ei edes tiedetä, mitä me oikeasti ajattelemme. [/quote]Jep, tässä myös yksi maahanmuuttoon neutraalisti suhtautuva vasuri, tosin olen antirasisti ja ehdottomasti sitä mieltä, että autamme EU:ta tässä pakolaiskriisissä (ei, kaikkien hakijoiden hakemuksia ei tietenkään hyväksytä eikä pidäkään). Eli siis hyysäriämmä ja suvakki ja mitä vielä. [/quote] Minäkin ilmoittaudun tähän joukkoon. Feministinä olen erityisen huolissani monien miespuolisten turvapaikanhakijoiden arvomaailmasta. Voi kunpa meillä olisi jokin täysjärkinen maahanmuuttokriittinen puolue. [/quote]Jaa, feministinä minä en ole siitä asiasta huolissani, vaan uskon, että mitä paremmin tasa-arvoasiat meillä täällä on, sitä enemmän muistakin maista Suomeen saapuvat ihmiset kunnioittavat esim. naisten oikeuksia.
[/quote]
Avaatko vähän, mitä tarkoitat tällä?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 14:59"]
Naurakaa Nyt Hyysärit Naurakaa!!!! Kyllä teiltä vielä naurut loppuu, kun maassa on 4 vuoden päästä 500 000 muslimia ja he aloittavat verisen Jihadin meitä vääräuskoisia vastaan.
[/quote]
Ei heidän tarvitse aloittaa edes veristä jihadia. He naivat ison osan hyysäreistakin tottelevaiseksi säkitetyiksi vauvatehtaiksi ja yksinkertaisesti lisääntyvät kantasuomalaiset vähemmistöksi.
[/quote]
Niinpä. Minä tavallaan ymmärrän naispuolisia hyysäreitä. Heillä on alitajuinen kaipuu yksinkertaisempaan elämään, kaavun alle ja vauvoja pullauttamaan. Mutta mikä ihme ajaa mieshyysäreitä? Ja näitä on PALJON, twitterit ja feisbookit pullollaan. He ovat paljon raivokkaampia ja fanaattisempia kuin naishyysärit.
Ymmärrän kyllä, että tällä palstalla on joku mielenterveysongelmainen hokemassa noita kusijuttujaan, mutta keitä ovat nuo yläpeukuttajat? Oletteko te suvakit oikeasti noin sekopäitä?