Ingmannin jäätelöt boikottiin: Unilever sulkee Suomen tehtaan
Täysin vastuutonta toimintaa ko. Venäjälläkin toimineelta yritykseltä tälläisinä aikoina. Tuetaan omavaraista jäätelöntuotantoa, karttakaa Ingmannia (Unilever) ja syökää kotimaista huoltovarmuuden ja työllisyyden nimissä.
Kommentit (53)
Ilman muuta näin. Vaikka kingis on suosikki, syön vain kotimaisia jäätelöitä. Nestle omistaa paljon vanhoja suomalaisia jäätelömerkkejä.
Mitkä jäätelöt tehdään vielä Suomessa ja ovat suomalaisessa omistuksessa?
Työttömäksi jää satoja ihmisiä. Ahne firma
Kolmen kaverin jäätelö valmistetaan Suomessa. Ostakaa sitä.
Kotimaista-jäätelöt. Niistä tosin tuottaja saa vain roposet.
Kolme kaveria ja Kotimaista. Eikä muuta ole?
Laitoin boikottiin kun kuulin uutisen. Vaikka sipoolainen olenkin, mutta ehkä juuri siksi koskettaa erityisesti.
Meni jo aiemmin, koska eivät lopeta Venäjän toimintojaan. Tästä vain lisäpontta.
Mikseivät avaa itse sitä uudestaan? Taitaa Suomen mielettömän korkea sokeriverotus tuottaa satoa.
Jymy ja Pappagallo ovat kotimaisia.
Kolme kaveria on ihan best. Heiltä on tullut taas uusia makujakin.
Oulussa tehdään Valion Jäätelöfabriikki - jäätelöitä. On joitain purkkijäätelöitä ja tuutteja.
Vierailija kirjoitti:
Työttömäksi jää satoja ihmisiä. Ahne firma
Pääsevät työllistämistoimien piiriin toukokuussa. Äkkiäkös heidät ohjataan ilmaistöihin jonnekin muualle.
Huonoja olivatkin. En jää kaipaamaan.
Ingman on paskin merkki. Hyvänä tokana on valio.
Häagen daz on hyvä mutta tuhtia tavaraa.
Mä olin opiskeluaikana tutustumassa Sipoon tehtaaseen.
Mieleen jäi se kun tehtaanjohtaja kutsui suklaa-banaani -jätskiä heidän pizzakseen.
Kun linjastolla vaihdettiin jätskilaatua, niin sinne pannuun ajettiin suklaa-banaania. Sen takia siinä pakkauksessa on pitkä rivi mitä se saattaa sisältää, koskaan ei tiedä mitä laatua sillä on putsattu :)
Makuyhdistelmä on sellainen että se peittää kaiken alleen.
Ja eihän tuossa mitään pahaa, hyvä kun optimoidaan raaka-aineet. Mutta itse en sen jälkeen ole suklaa-banaania ostanut. Liekökään sitä enää...
Unileverin muut brändit Suomessa: Cif, Omo, Surf, Comfort, Domestos, Dove, TRESemmé, Axe, Rexona, Pepsodent, Zendium, Garnier, Biotherm, Sunsilk, Vaseline, Lux, Love Beauty & Planet, Cornetto, Knorr, Hellmann’s
Ja kaikki boikottiin, kun kuppaavat venäjän kanssa.
Helsingin jäätelötehdas. Vanhin jäätelöä valmistava yritys Suomessa.
Vihdoinkin edes yksi lopettaa rasvaisen kermasokerihötön valmistamisen. Missä on maitojäätelö ja kasvisrasvajäätelö.
Kerro toki lisää.. - Eri