Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hyvä biojätepussi?

Vierailija
05.09.2015 |

Käytän halpiksia (lidlin yms.) ja aina huomaan pussin hajonneen, kun on aika viedä. En täytä liikaa.

Onko vinkkejä kestävään pussiin? Sanomalehtipussia oon kokeillut (netistä ohjeet), mutta saan aikaiseksi vain pienen ja huteran.

Asun kerrostalossa, eli jotenkin pakattuina kai ne biojätteet on vietävä ulos astiaansa, eikä varmaankaan saa kipata suoraan omasta kiposta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko maitopurkkia käyttää? Kestäis pohja pihalle asti ja pysyy muodossaan sanomalehteä paremmin. Luulis kelpaavan biojätteeseen, vaikka kartonkiin varsinaisesti kuuluu.

Vierailija
2/3 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 12:00"]

Saisko maitopurkkia käyttää? Kestäis pohja pihalle asti ja pysyy muodossaan sanomalehteä paremmin. Luulis kelpaavan biojätteeseen, vaikka kartonkiin varsinaisesti kuuluu.

[/quote]Ei kuulemma saa :/ Muropakkaukset ja vastaavat kuulemma kävisi, mutta en osta sellaisia, kun tulee syötyä paljon kasviksia ja ns. tuoreruokaa.

Tällä hetkellä mulla siis menee siten, että kun haluan viedä biopussin, niin joudun laittamaan sen aina vaan hajonneen pussin uuden biopussin sisään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien biojätepussin sangossa, jolloin pussi tulee nostettua ulos ämpäristään vasta roskiksella. Tai laitan biopussin kotona sekajätepussin sisään. Roskiksella biot bioon, ja sen jälkeen vasta sekapussi solmuun ja omaan laatikkoonsa. Käytössä paperiset biojätepussit.