Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua mitä olen tehny..

Vierailija
05.09.2015 |

Lemppasin ukon joku aikaa sitte ja otin takas kun kuulin että oli alkanut seurustelemaan yhen tytön 20v kanssa... Pahinta tässä että luulen ottaneeni hänet takas vain koska olin mustis hälle ja uudelle tytölle.. +se että ukko sanoi mulle ettei kukaan tule mua huolimaan 3 lapsen yh jne.. iski paniikki ja olin mustis heille heidän tekemisistä ja otin hänet takas.. mitä vittua teen? En kuitenkaan voi päästä yli mieheni lapsellista käytöksestä ja en edes tiedä rakastanko häntä, olen niin sekaisin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta sanoa, että kyllä niitä hyviä miehiä löytyy, vaikka yh oletkin. Pistä nyt pihalle tuo hirveä mies!

Vierailija
2/6 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte just sopivat toisillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla..:(

Vierailija
4/6 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten pysyn vahvana ja jatkan omaa elämää? Satuttaa, ahdistaa ja suututtaa niin pirusti.. Mulla ei oo ystäviä tms. Joiden kanssa vois jutella..

Vierailija
5/6 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ekana lemppaat tuollasen sian ulos elämästäsi. Seuraavaksi hankit apua itsellesi, jos ei ole ystäviä, niin ehkä perhettä sitten..? Vanhemmat, sisaruksia? Jos ei ole niin soitat vaikka johonkin tukipuhelimeen tai arkena heti vaikka johonkin perhetyöhön, mihinkä nyt vaan, mistä saat keskusteluapua, pääset kriisin yli. Et sinä hitto soikoon ole mikään kynnysmatto, sinä olet elävä ja tunteva ihminen, joten älä myöskään ryhdy typerän exän ja jonkun pikkupimun takia tuollaiseen nöyryytykseen. Onko lapset pieniä? Jos on, mene johonkin kerhoihin, tutustu ihmisiin, saatat saada kavereita, jopa ystäviä. Onko sinulla työ? Jos ei, niin hae työtä, pärjäät lasten kanssa paremmin ja työ toivottavasti tuo elämään sisältöä ja nostaa sun itsetuntoakin mahdollisesti. Kyllä sä tuosta nouset, vaikka nyt ois kuinka perseestä kaikki, niin vielä helpottaa. Mutta tosiaan pistä se äijä hittoon elämästäsi!

Vierailija
6/6 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaa ukko uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi