Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita, joissa kadut toimineesi kuten toimit

Vierailija
23.03.2022 |

Muistan kun kokelaana ollessani RUK:n kurssipuukkoni putosi metsäleirillä jonnekin pöpelikköön kun ripustuslenkki aukesi. Joku alokas tai jääkäri sen löysi ja toi minulle. Armeijalle ominaiseen tyyliin murahdin kiitoksen ja jatkoimme harjoituksia. Oikeasti olin todella kiitollinen ja puukko on minulla muistona vielä tänä päivänäkin. Olisi pitänyt myöhemmin palata asiaan ja kiittää sitä nuortamiestä hänen rehellisyydestään erikseen. Mutta niin en tehnyt ja kadun sitä vieläkin. Lämmin kiitos sinulle!

Koksu kurssilta 197

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastanut yhden kerran. Se oli typerää ja väärin.

Vierailija
2/5 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin unettomuutta joka laukaisi psykoosin. Sen aikana tehtyjä asioita kadun, ei niistä sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tilanteista voisi kirjoittaa kirjan. Olin nuorempana ääliö pahimmasta päästä. Impulsiivinen ja aggressiivinen. Aina aukomassa päätäni, tietämässä paremmin ja harrastamassa vilunkia. Törttöilyt alkoivat vähentyä vasta, kun täytin 30. Silti edelleen on tilanteita, joissa olisin voinut toimia viisaammin.

Vierailija
4/5 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin turpaan ja heebo kuoli 

Vierailija
5/5 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin naiselle jäädään tauolle. Näin ei kannata tehdä vaan sanoa. En halua nähdä sinua enää ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän