Miksi tekopillua pitäisi hävetä?
Naisille on dildot, hotlipsit, satisfyerit ja muut. Ja se on vaan hyvä. Mutta miksi miehen tekopillu on mula jotenkin noloa?
Kommentit (29)
Niin tai jos miehellä on penispumppu tai esim. Male edge venytin niin se on pervoa tai outoa. Mutta naisella tenslaite ei ole ollenkaan paha asia. Ja oikein käytettynä pumppu ja venytin parantaa molempien nautintoa seksissä yhtälailla kun tenskin.
Ei ole outoa vaan kiihottavaa! Kuulun myös niihin jotka ostelee miesystävälle lahjaksi erilaisia miesten seksileluja kokeiluun :)
Juuri mietinkin näin sinkkumiehenä, että jos ostaisin sellaisen tekopyllyn, niin mitäköhän nainen mahtaisi tuumia, jos löytäisi kaapistani sellaisen :D
Vierailija kirjoitti:
Juuri mietinkin näin sinkkumiehenä, että jos ostaisin sellaisen tekopyllyn, niin mitäköhän nainen mahtaisi tuumia, jos löytäisi kaapistani sellaisen :D
Mä miettisin että ihanaa, sillä on haluja ja miten voisin auttaa. :)
Kyllä minä hommasin itselleni tekopillun kun vaimo aloitti hommat toisessa kaupungissa ja asuu osan viikosta siellä. Enkä ostanut salaa vaan ihan suoraan kerroin että sellaisen hankin ja yleensä myös mainitsen kun sitä käyttelen. Esittelisin ja demonstroisinkin ihan mielelläni jos hän pyytäisi, mutta kun ei ole niin suoraan kiinnostusta osoittanut, niin en nyt tuputakaan. Mutta en salaile enkä varsinkaan häpeä.
Koska on vastenmielistä ja sairasta leikellä alapäätään ja esittää naista vaikka on mies eikä siitä miksikään muutu.
Miehen kaveri osti sellaisen salaa itselleen ja piilotti sellaiseen paikkaan ettei vaimo varmasti sitä löydä koska hän suuttuisi todella kovaa. En voi käsittää miten joku lelu ottaa jollekin noin koville. Ja tällä vaimolla on kuitenkin itsellään dildoja yms ja nehän ovat täysin ok.. missä tasapuolisuus?
Suosittelen japanilaisia tekopilluja. Vissiin Suomessa ei taida olla juurikaan kauppoja, niin pitää tilata EU-maista tai jopa Japanista harvinaisimmat.
Lähimpänä aitoja on kuulemma Tomax Venus Real ja Arkhe, joissa pehmeytenä Rich Soft tai ainakin Very Soft.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri osti sellaisen salaa itselleen ja piilotti sellaiseen paikkaan ettei vaimo varmasti sitä löydä koska hän suuttuisi todella kovaa. En voi käsittää miten joku lelu ottaa jollekin noin koville. Ja tällä vaimolla on kuitenkin itsellään dildoja yms ja nehän ovat täysin ok.. missä tasapuolisuus?
Kylläpä teillä jaetaan avoimesti oma seksielämä kavereiden kanssa.
Se vie meiltä naisilta viimeisen vallan
seksilelut on lisänautintoa varten. Vaimo nauttii leluistaan ja minä flesustani. Molemmat tykkää myös katsoa kuinka toinen nauttii lelustaan.
Asiasta kolmanteen,
Käytättekö kortsua tekopillun kanssa?
Mietin vaan puhdistamista
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen japanilaisia tekopilluja. Vissiin Suomessa ei taida olla juurikaan kauppoja, niin pitää tilata EU-maista tai jopa Japanista harvinaisimmat.
Lähimpänä aitoja on kuulemma Tomax Venus Real ja Arkhe, joissa pehmeytenä Rich Soft tai ainakin Very Soft.
Mites noi korealaiset: https://www.hotlips.fi/fi/seksilelut/cleo-mini-hip-vagina-tekopillu/p/8…
Vaikuttaisi ainakin pikasilmäyksellä varsin pätevältä. Mutta vetääkö noille japseille vertoja?
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kolmanteen,
Mietin vaan puhdistamista
No saman pesunhan sille joutuu tekemään, oli kumi tai ei… Mulle yksi pointti tekopillun käytössä on se, että sitä nimenomaan voi painella paljaalla. Mukavaa vaihtelua, kun on 25 vuotta käyttänyt kumia vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sietääkin hävetä,se vaan on äärimmäisen nolo.
Äijä ähisemässä muovirasiaan mielikuva on irvokas🤮
Jotenkin eri tavalla irvokas kuin mamma ähisemässä muovipuikulaan, vai?
Nykyaikana onkin vähän erikoinen tilanne seksin suhteen. Aidon kanssa pitää käyttää hyvin usein kumia, mutta tekopillua voi painaa paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kolmanteen,
Mietin vaan puhdistamistaNo saman pesunhan sille joutuu tekemään, oli kumi tai ei… Mulle yksi pointti tekopillun käytössä on se, että sitä nimenomaan voi painella paljaalla. Mukavaa vaihtelua, kun on 25 vuotta käyttänyt kumia vaimon kanssa.
Aika kauan ootte jaksanu säätää ilman täyttä nautintoa. Me jotain 20 vuotta paineltu paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kolmanteen,
Mietin vaan puhdistamistaNo saman pesunhan sille joutuu tekemään, oli kumi tai ei… Mulle yksi pointti tekopillun käytössä on se, että sitä nimenomaan voi painella paljaalla. Mukavaa vaihtelua, kun on 25 vuotta käyttänyt kumia vaimon kanssa.
Aika kauan ootte jaksanu säätää ilman täyttä nautintoa. Me jotain 20 vuotta paineltu paljaalla.
No ei se mistään jaksamisesta ole kiinni. Hormonaalinen ehkäisy missään muodossa ei sovi vaimolle. Vasektomia tietysti olisi mulle mahdollinen, mutta kun spermakin tuntuu aiheuttavan jotakin oireita vaimolle, niin ei sekään tosiasiassa oikein ole vaihtoehto.
Vaihtoehdot ovat siis hormooneista kärsivä ja kuiva vaimo, sperman aiheuttamien oireiden vuoksi seksiä epämiellyttävänä pitävä vaimo, tai kumin kanssa seksiä jatkuvasti haluava himokas vaimo. Mikähän näistä sun mielestä tarjoisi eniten sitä ”täyttä nautintoa”?
Ei ole minusta ollenkaan noloa. Oon ite ostanut miehelleni sellaisen ja kehotan käyttämään jos ollaan esim pidemmän aikaa erossa. Mun mielestä on kiihottavaa kun se on joskus myös yhteisessä seksissä mukana.