Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni jymähtää 2010-luvulle.

Vierailija
05.09.2015 |

Nuoret naiset, miettikää, ennen kuin muokkaatte itseänne lopullisesti.

Olen viisikymppinen, ja olen nähnyt, kuinka muoti ja kauneusihanne muuttuu nopeasti. Nyt av-palstallakin on usein kommentteja, kuinka joku "on jymähtänyt 80-luvulle," jopa "90-luvulle".

Kun olin nuori, kauneusihanne oli laiha, twiggy-varaloihanne oli vielä voimissaan, ja myös sellainen hippimäinen hoikkuus. 80-luvulla oli isot tukat ja olkatoppaukset (no permanentit ovat suoristuneet, onneksi). 

Mutta nuoret naiset: älkää ottako niitä tatuointeja, ne menevät varmasti muodista, ja keski-ikäisinä olette tosi vanhanaikaisen näköisiä. Ja nuo rinnat, nuo silikonirinnat. Kahdenkymmenen vuoden kuluttua ne ovat hassut, tulevien vuosikymmenien nuoret naiset nauravat ja kauhistelevat äitiensä järkyttäviä rintapalloja! 

Itse tosiaan luulen, että kymmenen vuoden päästä muodissa on taas hontelomainen hoikkuus pienine rintoineen.  Kohta alkavat silikonien poistoleikkaukset. Alkakaa nyt hyvissä ajoin säästämään siihen rahaa, te silikonirintaiset.

Itsekään en tajunnut muodin ja kauneusihanteen muuttumissyklejä nuorempana. Kaksikymppisenä ihan vakavissani pelkäsin, että miten pärään, jos tulisi vaikka sota, eikä olisi varaa peranenttiin. Luulin, että tulen loppuelämäni ottamaan permanentteja. 

Onneksi silloin ei ulkonäölle tehty mitään peruuttamatonta, tatuoinnitkin olivat silloin pelkillä linnankundeilla. 

Onhan tietenkin tatuoinnit ja silikonirinnat poistettavissa, ehkä monelle se on sitten sen ajan murhe. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nää järkyttävät pallot, mut ne ei oo silarit. Onneksi en oo enää niin nuori, niin ehkä jo kupsahdan ennen ku näist rinnoista tulee muodin mukaan järkyttävät pallot, nii ei tarvi alkaa leikkelemään itseään.

T. se jolla on permis v.2015

Vierailija
2/2 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri joku päivä, että se, joka kehittää ensimmäisenä mahdollisimman helpon ja siistin tavan poistaa tatuointeja, tulee olemaan lähitulevaisuudessa ihan mielettömän rikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme