Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleva mies

Vierailija
23.03.2022 |

Kun mies valehtelee asiasta, jonka tiedän ja kun sanon että tiedän hänen valehtelvan, alkaa mykkäkoulun. Niin näytänö todisteet mistä tiedän valehtelun vai tinkaanko kertomaan. Ärsyttää valehtelu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuo on ihan normikäytöstä. Meillä mies tekee saman, jos huomautan valehtelusta ja kiinni jäämisestä, lähtee hän pois kotoa, häntä ei saa syyllistää, mutta odota perkele, kun on jatkuvasti minulle mäkättämässä, niin odottaa, että vaan kiltisti kuunnellaan herran mäkätystä. No ei kiitos kuunnella!

Vierailija
2/6 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tekee tuota vaimo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on kulttuurista johtuvaa joissakin turbaanipää uskonnossa on  vallalla käsitys että kristittyä pitää koijata koko ajan eli valehella

Vierailija
4/6 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tuo on ihan normikäytöstä. Meillä mies tekee saman, jos huomautan valehtelusta ja kiinni jäämisestä, lähtee hän pois kotoa, häntä ei saa syyllistää, mutta odota perkele, kun on jatkuvasti minulle mäkättämässä, niin odottaa, että vaan kiltisti kuunnellaan herran mäkätystä. No ei kiitos kuunnella!

Ei ole normikäytöstä, mutta jostain syystä jotkut ihmiset sietävät tuollaista. Tai ehkä jopa nauttivat siitä, kun edelleen jatkavat parisuhdetta mäkättävän valehtelijan kanssa.

Vierailija
5/6 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää naiset nyt jo ne miehet ruotuun, kyllä naisena ottaa kupoliin, kun jatkuvasti narisette, kun miehenne sitä ja tätä, ettekö te saa mitään tilaa himassa vai mitä ihmeen Herra Kaikkitietäviä te naiset oikein hyysäätte, minua iljettää tuollainen miesten eteen juokseminen ja ravaaminen. Meillä ei moista suvaita, minä hoidan oman homman ja mies omansa, ei täällä kukaan ole kenenkään ylä- tai alapuolella, treenataan yhdessä, matkustetaan yhdessä, kohteet valitaan yhdessä, hommat hoidetaan ilman jotain hiton valehtelun kuuntelua. Ala-arvoisia juttuja joo!

Vierailija
6/6 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin toimii naiset. Olivat sitten parisuhtessa avo tai aviolitot! Miehet ei sen kummempia kuin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi