Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te pariskunnat joilla iso ikäero (15V->), MITEN....

Vierailija
05.09.2015 |

...Miten lähipiirinne on suhtautunut? Oletteko saaneet lokaa niskaanne tai epäilyjä suhteestanne? Oletteko kokeneet hankalaksi liikkua pariskuntana julkisilla paikoilla? Mitä sukunne, ystävänne, vanhempanne ovat sanoneet, hyväksyvätkö he?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyväksyvät varmaan, ainakaan mitään vastapuheita en ole kuullut. Toisaalta, en ole keneltäkään kysynyt että "Hei anteeksi, hyväksytkö meidän parisuhteemme?"

Eikun anteeksi, miehen exä haukkui minut pikkulutkaksi kateuspäissään ;)

Emme koe hankaluutta liikkua missään. 

Ikäeropuheet yleensä on vanhanaikaisia ja turhia.

N27, M42

Vierailija
2/4 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mitä mies on aiemmin elämässään puuhannut. Jos löytyy alkuperäinen perhe lapsineen niin eihän sua hyväksytä, ainakaan heidän taholtaan. No ehkä jotkut leskitapaukset sitten erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirille on vaimo haistattanur paskat kun riitevät tavan omaista suuremmasta perinnöstä likeuskulutkin oli melkoiset, ei ole välejä naisen sukulaisiin. Paskaa sataa onneksi vaimon isä ukko oli ensimmäisiä kun osti puoli ilmaiseksi maata Porkkalasta.
Porkkalan pakolaiset saivat hyvät maat muualta ja pelkäsivät että uudet hyvät maat olisi pitänyt vaihtaa takaisin kiviseen peltoon.

No mulla ei ole mitään avioehto on 40 sivua ja tekstiäkim tittelen ja pykälien luettelemisen jälkeen on noin 20 sivua.
Mulla on vieläkin vitun epäselvää kannattaako mun pitää kurppaa hengissä vai antaa tukehtua omaanonsennukseensa. Ei toki että sellaista edes ajattelisin.