Haukuin siskon kaverin totaalisesti
Hän sellainen ihminen, joka ottaa siskooni yhteyttä vain silloin kun tarvitsee jotakin. Mulla paloi taulu ja annoin tulla kaikki, ihan kaikki. Nyt on sitten siskokin suuttunut ;(. Olenko ihan paska ihminen?
Kommentit (30)
No anna palaa. Kerro sitten mitä mies vastaa.
Lopeta nyt se lutkan hokeminen. Teet itsestäsi halvan ja typerän.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 10:13"]
Lopeta nyt se lutkan hokeminen. Teet itsestäsi halvan ja typerän.
[/quote]
Mikä olisi parempi nimitys naiselle, jolla on omakin puoliso mutta useita sivusuhteita?
Yleensä hillitön raivoaminen ei vakuuta minua. Jään vain ihmettelemään, että mikä tuon ihmisen ongelma on kun suusta tulee vauhdilla tuollaista paskaa ulos. Rauhallinen tyyli toimii paremmin.
Mun mielestä on hyvä että puuttuu asiaan, jos huomaa että joku ihminen on täysin väärää seuraa esim sille rakkaalle siskolle. Mutta se raivoaminen aiheuttaa vaan aika usein sen puolustusreaktion siinä siskossakin, vaikka tarkoitus sulla oli hyvä. Oma siskoni raivosi mulle eräästä kaveristani, ja minä raivosin takaisin ja suutuin. Muutaman viikon mykkäkoulun jälkeen sisko kertoi asiasta rauhallisesti ja huomasin asioiden oikean laidan, että se kaveri oikeasti veti mua mukanaan pohjalle (viinalla läträämistä ja "lainasi" multa rahaa), en vain ollut tajunnut sitä. Mulla ei ole kauheasti ystäviä, niin olin vain onnellinen siitä että mulla oli "ystävä", vaikka oikeasti se oli vain loinen. Katkaisin välit tuohon tyyppiin, nykyisin olen siskoni kanssa tosi läheinen ja paaaljon onnellisempi mitä silloin kun tuo "ystävä" oli kuvioissa. Mutta joo, ehkä rauhallinen järkipuhe toimisi paremmin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 09:51"]
En ymmärrä, ei tuossa aloituksessa mitään ihmeellistä ollut. Jos tilanne on noin, niin hyvä että joku avaa suunsa. Sisko on varmaan ajatellut samoin, mutta tilanteen jälkeen kokee sympatiaa hyväksikäyttäjää kohtaan. Jännä, mutta yleinen reaktio ihmisessä. Se on sama psykologinen juttu, jonka vuoksi hyväksikäyttö on onnistunut. Älä huoli, siskosi ymmärtää myöhemmin kyllä.
[/quote] Täällä käännytään AINA ap:tä vastaan, oli aihe mikä hyvänsä.
Kuinkas vanha ap olikaan? Onko 16 vuotta liikaa?
älä ap välitä, mulla oli sama tilanne mutta en uskaltanut kunnolla puuttua koska totuuden sanoja saa aina syyt niskaansa. Nyt sit saan koko ajan olla olkapäänä kun kestämätön tilanne ei ratkea millään. Tiedän myös itseni ja sen että lopulta suutun kun en enää jaksa, joten mielestäni olet rohkea kun uskallat laittaa itsesi ja tunteesi peliin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 09:57"]
Viisastuiko siskosi nyt kaveriasioissaan? Osaako hän jatkossa olla erossa tuollaisista kavereista? Mitä siskosi hyötyi raivaristasi? Vai tuliko hänelle nyt lähinnä vaikeuksia asian takia? Miten meinasit korjata asian jos näin tapahtui? Mikä on sinun mielenkiintosi tästä eteenpäin? Kuinka vanhoja olette...?
[/quote]
Sisko saa olla kaveri jos haluaa. Lutkalla ei ole mitään asiaa minun kotiin tai elämään.
ap