Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukuin siskon kaverin totaalisesti

Vierailija
05.09.2015 |

Hän sellainen ihminen, joka ottaa siskooni yhteyttä vain silloin kun tarvitsee jotakin. Mulla paloi taulu ja annoin tulla kaikki, ihan kaikki. Nyt on sitten siskokin suuttunut ;(. Olenko ihan paska ihminen? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Asiallinen keskustelu toimii aina paremmin kuin raivoaminen.

Vierailija
2/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne ärsytyksen aiheet esittää asiallisesti eikä "v*tun paska" -tyyliin, niin ei tarvitsisi miettiä tollaista jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 08:08"]

Voisko ne ärsytyksen aiheet esittää asiallisesti eikä "v*tun paska" -tyyliin, niin ei tarvitsisi miettiä tollaista jälkeenpäin.

[/quote]

No en sanonut mitään veetun paskoja. Hällä oma mies, mutta vedättää siinä sivussa neljää miestä. Tekisi NIIN mieli käräyttää siitäkin tuo lutka ja muiden hyväksikäyttäjä!  Siskonikin tosiaan kelpaa vain silloin kun tarvii jotakin. Toivon todellakin etten ikinä näkisi heitä. Varmasti aukaisen suuni. LuTKA se akka on ja muiden hyväksikäyttäjä!

ap

Vierailija
4/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vastaustyyli kertoo kaiken olennaisen.

Vierailija
5/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue omat viestisi ja mieti, haluaisitko olla tekemisissä itsesi kanssa.

Vierailija
6/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 08:27"]

[/quote]

Sekö on ihan ok, että ihminen käyttää hyväksi muiden hyväntahtoisuutta?

ap

Vierailija
7/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä sen miehen numero. Käräytänkö? Mieli tekisi, loppuisi tuo pelleily.

ap

Vierailija
8/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko asia oikeasti sinulle?

Vierailija
9/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 08:27"]

[/quote]

Sekö on ihan ok, että ihminen käyttää hyväksi muiden hyväntahtoisuutta?

ap
[/quote]

Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Vierailija
10/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies uskoisi sinua?

Vierailija
11/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 08:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 08:27"] Lue omat viestisi ja mieti, haluaisitko olla tekemisissä itsesi kanssa. [/quote]   Sekö on ihan ok, että ihminen käyttää hyväksi muiden hyväntahtoisuutta? ap [/quote] Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Tossa sun kanssa samaa mieltä. Mutta mun rakkaita ei tarvi käyttää hyväksi ja siitä suutuin. Minun rakkaille ei tehdä noin ja kun tietää mikä lutka on. 

ap

[/quote]

Vierailija
12/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että jos sun kirjotus/puhe tyyli ois erillainen, oisit täälläkin saanut paremman vastaanoton. Siskosikin olisi jopa voinut kuunnella sinua ja tajuta, että kaveri käyttää häntä vain hyväkseen. Osa täällä olisi jopa voinut olla kanssasi samaa mieltä joistain asioista. Tai sitten ei, mene ja tiedä.

Vierailija
13/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, sinä olet tässä yksi iljettävä ihminen. Haukut toisia törkeillä nimillä (lutka). Tuomitset tietämättä tilannetta tarkemmin (pettääkö nainen oikeasti vai oletko vain juorun varassa?). Sotkeudut toisten elämään. Haluat kostaa.

En haluaisi sinua lähipiiriini.

Vierailija
14/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 09:03"]

Hyvä ap, sinä olet tässä yksi iljettävä ihminen. Haukut toisia törkeillä nimillä (lutka). Tuomitset tietämättä tilannetta tarkemmin (pettääkö nainen oikeasti vai oletko vain juorun varassa?). Sotkeudut toisten elämään. Haluat kostaa. En haluaisi sinua lähipiiriini.

[/quote]

Kyllä minä sen tiedän, että pettää ja sen, ettei muut ihmiset ole hänelle kuin hyötytarvikkeita.

ap

Vierailija
15/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten tiedät naisen pettävän.

Vierailija
16/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten kuvottava ihmistyyppi ap on. Niitä jotka ylpeilevät kilahteluillaan, hirveällä kielenkäytöllään ja sillä kun saa haukkuttua muita.

Vierailija
17/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 09:21"]

Kerro, miten tiedät naisen pettävän.

[/quote]

Se on kuule tälle naiselle ihan kehumisen aihe kuinka monta miestä on kierroksesa. Nyt hakee yhtä lisää, ettei pääse kyllästymään panohommissaan. Miehensä tekee yövuoroputkia ja rakentaa tälle rinsessalle unelmien taloa täysin tietämättömänä mihin paskaan on kätensä laittanut. Jos minä olen iljettävä, niin olen sitten. 

Oikeasti tekee pahaa tuollainen ihminen, joka ei välitä KENESTÄKÄÄN muusta kuin itsestänsä.

ap

Vierailija
18/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, sinähän sen naisen tiedät ja kun kerran olet jo aloittanut.

Vierailija
19/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, ei tuossa aloituksessa mitään ihmeellistä ollut. Jos tilanne on noin, niin hyvä että joku avaa suunsa. Sisko on varmaan ajatellut samoin, mutta tilanteen jälkeen kokee sympatiaa hyväksikäyttäjää kohtaan. Jännä, mutta yleinen reaktio ihmisessä. Se on sama psykologinen juttu, jonka vuoksi hyväksikäyttö on onnistunut. Älä huoli, siskosi ymmärtää myöhemmin kyllä.

Vierailija
20/30 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisastuiko siskosi nyt kaveriasioissaan? Osaako hän jatkossa olla erossa tuollaisista kavereista? Mitä siskosi hyötyi raivaristasi? Vai tuliko hänelle nyt lähinnä vaikeuksia asian takia? Miten meinasit korjata asian jos näin tapahtui? Mikä on sinun mielenkiintosi tästä eteenpäin? Kuinka vanhoja olette...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan