Millainen naisen pitää olla, jotta saa HYVÄN miehen?
Parisuhteella ei tutkimusten mukaan ole positiivista vaikutusta naisten onnellisuuteen. Joillakin naisilla kuitenkin on oltava hyvä parisuhde, koska miksi niitä muuten jahdattaisiin? Minkälainen naisen tulee olla, jotta saa parisuhteen joka aidosti parantaa onnellisuutta vielä alkuhuuman jälkeenkin ja jossa mies panostaa suhteeseen tasavertaisesti?
Kommentit (11)
Sä et tykkää jos kerron rehellisesti millainen naisen tulisi olla.
Kun menen peilin eteen niin näen juuri sellaisen!
Zelenskyin vaimo näyttää kehykset.
Sellainen joka ei turhaa nalkuta, ei tuhlaile, on yleensä hyvällä päällä joka päivä (poikkeuksiakin on ei aina voi olla). Haluaa seksiä omatoimisesti.
Ilmeisesti tällainen kuin minä. Minulla on hellä, rakastava, ahkera, empaattinen, huolehtiva, taas-arvoinen, huumorintajuinen, uskollinen mies.
Olen sinisilmäinen ja hölmö mies kun sanon, että uskon siihen, että jos olen ja yritän olla hyvä mies itse, niin minulla paremmat mahdollisuudet saada hyvä nainen kuin, jos en olisi ni-in hyvä. T
oisaalta olen ollut vuosia sinkku ja olen varmasti tullut jo itsekkääksi ja itseriittoiseksikin kun yhä useammin huomaan ajattelevani, että mihin minä oikeastaan ketään naista saati miestä kumppaniksi tarvitsen. Siis ikäänkuin naisen tehtävä olsi korjata ja tai paikata jollain tavoin omaa vajavaisuuttani ja puutteitani.
Eihän se nyt niinkään voi olla. Mutta silti uskon, että kun pärjään ihan hyvin itsekseni, niin saattaisin olla jollekulle naiselle parempi kumppani kuin, jos sen sijaan nyt ajattelsin, että minun olis välttämätöntä löytää ja saada itselleni kumppani, koska ilman kumppania elämäni olisi korkeintaan puolinaista.
Mutta tokihan, jos nyt saisin mahdollisuuden elää ja olla parisuhteessa, niin haluaisin kokea ja tuntea, että siinä on parempi olla kuin elää ja olla edelleen sinkkuna. Vertailu on osin täysin turhaa koska ainakin itse uskon, että kummassakin (sinkkuudessa ja parisuhteessa) on puolensa. Minusta on kuitenkin parempi yrittää keskittyä siihen, joka on kulloinkin käsillä.
Sillä siinähän se aika ja elo menisikin, jos kovin vain vertailisi ja pohtisi, että kummassa on parempi olla. Enkä näin sanoessani missän nimessä tarkoita, että jos on parisuhteessa niin kaiken pitäsi olla fifti-fifti jaettua ja tai yhteistä. Ei parisuhde ole minulle nollasumma peli.
Riittää varmaan yleensä vaan ihan tavallinen nainen, jolla ei liikaa ongelmia. Se mikä on liikaa, niin on jokaisen itse punnittava ja henk.koht asia. Niitä ns tavallisia naisia on monillakin ja kaikilla vähän eri kriteerit ollut kumppanin suhteen. Paljon nähty näitä solmittuja suhteita myös ihan sattuman kaupankautta, että jossain vaan yht äkkiä tutustunut tai työpaikalla tai kaveripiirin kautta.
Mulla on hyvä mies. Hänellä on tällä hetkellä haasteita elämässään ja kysyin häntä tukien, että jos on jotain, mitä voisin tehdä ja auttaa, kerrothan. Lupasi kertoa, mutta jatkoi: "mutta tällä hetkellä riittää, että olen oma itsesi".
Se on kauneinta, mitä mulle on koskaan sanottu ja se oli mun oma mies.
Hyvinki ominaisuuksiksi hän on sanonut positiivisuuteni ja taidon nähdä asioissa aina jotain hyvää. Meillä pelleilään paljon kotona ja ollaan välillä yhdessä juuri niin kaheleita kuin tuntuu hyvältä. Silti... Meillä ei ole seksiä. Haluaisin ja kaipaisin. Olen miettinyt, että olenko sittenkin liian kiltti ja hyvä. Pitäisikö olla jotenkin sensuellimpi ja dramaattisempi. Olen muuten ihan hoikka ja suhteemme aikana olen saanut vain harakanvarpaat silmäkulmiin. Muuten ole se sama mimmi kuin vuosia sitten tavatessamme. Aina se hyvä ei riitä, joka on juuri hyvä sellaisena kuin on.
Vähän tyhmä, koska normaali nainen ei halua hyvää miestä. Ottaa hunsvotin tai narsistisen uraohjuksen, että riittää valituksen aihetta.
HYVÄ