Mitä aiot tehdä iltaisin rekkauspakon aikaan?
Minä olen usein varsinkin viikonloppuisin kukkunut täällä ties kuinka myöhään, mutta ehkä sitä oppisi lukemaan kirjoja taas uudestaan. Toisaalta voisi mennä nukkumaankin. Kerrankin ajoissa!
En aio siis rekisteröityä.
Kommentit (29)
Kirjoitan täällä kuten ennenkin. Tai keksin jonkun paremman harrastuksen.
Ei haittaa rekisteröintipakko lainkaan. Eipä voi enää kukaan syytellä siitä, että avaan topikkeja joita en ole ikinä avannut.
Varmaan samoin kuin viimeksi rekkauspakon aikaan, eli 10minutemail.com tyylinen höpöhöpösähköposti ja rekkaan nimellä av mamma.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:16"]
Masturboida raivokkaasti
[/quote]
Yeah! Eläimellistä!
Menen lukemaan kirjaa, enkä kuku täällä yömyöhään. Eli ihan okei muutenkin.
Mä tutkin maahanmuuttoasioita netistä, ni oon sitten iskussa aamusta. :)
Siis kait näitä juttuja voi vielä lukea, joten sinänsä mikään ei muutu. Tietty, jos tulee jokin aihe ja haluttais vastata, niin hieman v*tuttaa, kun ei pysty. Mutta kai mä kattelen töllöö/leffoja ja selaan muualta nettiä, jos alkaa tämä kyllästyttään.
Harvoin iltaisin muualla surffailen kuin av:lla ja oletettavasti keskustelu tyrehtyy öisin, joten pääsen hyvissä ajoin nukkumaan :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:21"]
Siis kait näitä juttuja voi vielä lukea, joten sinänsä mikään ei muutu. Tietty, jos tulee jokin aihe ja haluttais vastata, niin hieman v*tuttaa, kun ei pysty. Mutta kai mä kattelen töllöö/leffoja ja selaan muualta nettiä, jos alkaa tämä kyllästyttään.
[/quote]
Voihan niitä lukea, mutta uusia avauksia tuskin tulee järin tiuhaan tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 22:18"]
Varmaan samoin kuin viimeksi rekkauspakon aikaan, eli 10minutemail.com tyylinen höpöhöpösähköposti ja rekkaan nimellä av mamma.
[/quote]
Mulla oli silloin varmaan lähes sata sähköpostiosoitetta ja jokaisessa nimimerkki av mamma :D Aina, kun napsahti banni, oli puolessa minuutissa uusi rekattu nikki.
Nussin aviomiestä kiihkeästi ja menen nukkumaan.
Tulee vähän mieleen joku ulkonaliikkumiskielto klo 23 jälkeen iltaisin. Henkilöllisyyspaperit ja lupalappu mukaan jos on asiaa liikkeelle iltaisin. Yöpartio saattaa pysäyttää sinut milloin tahansa. Parempi pysyä kotona, nainen.
Ttuskimpa kestää rekisteröintipakko kovin kauan sen jälkeen kun mainostajat kuinka paljon sivuston käyttäjämäärää se vähentää.
Boikotoin sanoman kaikkia julkaisuja.
Osa porukasta on todella sairasta täällä. Täysin pakkomielteistä jengiä. Säälin.
Masturboida raivokkaasti