Millaiset ihmiset sinua ärsyttävät?
Minua ei ärsytä monikaan, mutta saatan katsoa pitkään sellaista, jolla on sonninrengas nenässä, sivusiili, kaulatatuointeja, ylipainoa yms. Ihan vain siksi, etten ymmärrä, miksi hän on tehnyt itsestään sellaisen.
Kommentit (43)
Ihmiset joiden oma mielipide on se ainoa oikea ja se ilmaistaan jyrkästi. Ihmiset jotka yleistää yhden kokemuksen perusteella kaiken. Pahanhajuiset ja epäkohteliaat. Äänekkäät päsmärit. Ihmiset jotka pitää itseään muita parempina, erikoisempina ja erityisinä.
Teiniporukat, jotka kävelevät rivissä niin, että tukkivat koko käytävän eikä niitä pääse ohittamaan mitenkään
Sellainen itsekäs minä-minä-tyyppi, joka ei kuuntele muita. Kiusaaja/ilkeä vi*tuilija. Hölöttäjä. Naapurina huutaja.
Koko ajan luuriaan räpläävät idiootit.
Oksettavat tatuidut viiniä juovat naiset.
Sellainen ihminen ärsyttää joka näkee jokaisessa ihmisessä pelkkää pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellaiset tylsät ihmiset jossa ei ole tippaakaaan mystiikkaa.
Ekoille treffeilekkin tulee sellainen t paita päällä jossa lukeee: mä oon mä ja sä oot sä, vai oletko. Vai misä mä ooon.
Poimikaaa mut äkkiä kyytiin ennekuin tapaan itteni tollla leivänpaaahtimellla.
Sittten mies sanoo treffeillä kun nainen varmaaan todennäköisesti että jos mulla vielä olisi punaviiniä tässä lasissa niiin heittäisin nämä kyllä sun päällesi jos sitä vielä tässä oliisi.
SItten naiinen sanoo että ei sulla taida olla tarjota leipää eikä viiniä mulle eikä lapsillekkaan että jää sinä vaan hakkaaamaan tattiis eunukki. Joo ei kyllä mä nyt ryyppäään ittteni hengiltä ihan kossukolallla, ihan epäreiilu sota tämä tällainen on.
Vierailija kirjoitti:
Eläinrääkkääjät, luonnon ja eläinten vihaajat.
Eivät nuo ärsytä, vaan herättävät punaisen raivon.
Eivät tyhmät, vaan ne jotka ymmärtävät mutta eivät piittaa. Välinpitämättömät.
Henkilöt, jotka luulevat olevansa kaikessa oikeassa.
Juoruämmät jotka työpaikallakin kuiskuttelevat toisen korvaan. Minäminäminä-tyypit. Sosiaalisesti taidottomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellaiset tylsät ihmiset jossa ei ole tippaakaaan mystiikkaa.
Ekoille treffeilekkin tulee sellainen t paita päällä jossa lukeee: mä oon mä ja sä oot sä, vai oletko. Vai misä mä ooon.
Poimikaaa mut äkkiä kyytiin ennekuin tapaan itteni tollla leivänpaaahtimellla.
Sittten mies sanoo treffeillä kun nainen varmaaan todennäköisesti että jos mulla vielä olisi punaviiniä tässä lasissa niiin heittäisin nämä kyllä sun päällesi jos sitä vielä tässä oliisi.
SItten naiinen sanoo että ei sulla taida olla tarjota leipää eikä viiniä mulle eikä lapsillekkaan että jää sinä vaan hakkaaamaan tattiis eunukki. Joo ei kyllä mä nyt ryyppäään ittteni hengiltä ihan kossukolallla, ihan epäreiilu sota tämä tällainen on.
Tuuu sitten ämmä kantamaan arkkua jos jaksat.
Nenän vartta pitkin katsovat tantat.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät, lihavat ja hitaat.
Olin lapsena nopea, mutta se vaikutti muiden mielestä olevan itsekkyyttä ja päsmäriyttä. Opettelin sitten hengailemaan toisten tahdissa. Toisaalta harmittaa.
Välinpitämättömät itsekkäät mu1kut. Esimerkiksi koiranomistajat, jotka eivät kerää koiransa jätöksiä, kierrätyspisteitä kaatopaikkana pitäviä jne.