Millaiset ihmiset sinua ärsyttävät?
Minua ei ärsytä monikaan, mutta saatan katsoa pitkään sellaista, jolla on sonninrengas nenässä, sivusiili, kaulatatuointeja, ylipainoa yms. Ihan vain siksi, etten ymmärrä, miksi hän on tehnyt itsestään sellaisen.
Kommentit (43)
Ylihiljaiset pelkurit jotka pelkäävät omaa varjoaan ja puhuvat niin että et kuule mitään. Yksi sana minuutissa.....
Varmaan sellaiset tylsät ihmiset jossa ei ole tippaakaaan mystiikkaa.
Perseilevät insta-tyrkyt töröhuulineen, rumine hiuspidennyksineen, ultra-tuuheine tekoripsineen. Niin ja överine meikkeineen.
Vierailija kirjoitti:
Ekoille treffeilekkin tulee sellainen t paita päällä jossa lukeee: mä oon mä ja sä oot sä, vai oletko. Vai misä mä ooon.
Kenelläkään ei ole tarve näyttää siltä mikä ap:n mielestä on hänen ihanteensa.
Kovaääniset, räkänaurajat, kiusaajatyypit, pikkukovikset, aina äänessä olijat.
Kaksinaamaiset ärsyttävät. Arvostan rehellisyyttä.
Tymä, joka tulee iholle ja yrittää päteä. Tyhmyys sinänsä on neutraalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoille treffeilekkin tulee sellainen t paita päällä jossa lukeee: mä oon mä ja sä oot sä, vai oletko. Vai misä mä ooon.
Poimikaaa mut äkkiä kyytiin ennekuin tapaan itteni tollla leivänpaaahtimellla.
Kaikki, jotka eivät ole samanlaisia kuin minä.
Odotin otsikon perusteella että ap listaa ärsyttäviä luonteenpiirteitä tai käytöstapoja, mutta joo, kaipa tuollaisia pinnallisia ihmisiä voi ärsyttää jonkin toisen sivusiili ja liikakilot.
Eläinrääkkääjät, luonnon ja eläinten vihaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poimikaaa mut äkkiä kyytiin ennekuin tapaan itteni tollla leivänpaaahtimellla.
Sittten mies sanoo treffeillä kun nainen varmaaan todennäköisesti että jos mulla vielä olisi punaviiniä tässä lasissa niiin heittäisin nämä kyllä sun päällesi jos sitä vielä tässä oliisi.
Vierailija kirjoitti:
Kovaääniset, räkänaurajat, kiusaajatyypit, pikkukovikset, aina äänessä olijat.
Sama! Ihmisten ulkonäkö ei ärsytä, mutta äänekkäät ja kiusaajat kyllä.
Sellaiset, jotka ovat olevinaan asiallisia ja rentoja, mutta aina kaiken takana on oma etu. Kyykyttävät muita mennen tullen.
Kenenkään ulkonäkö ei ärsytä. Ylimieliset, leuhkat ja itsekkäät ihmiset ärsyttävät.
Äänekkäät herkästi loukkaantuvat minäminäminä-tyypit, jotka hakee huomiota koko ajan. Näyttää olevan ajan muoti ja henki tällä hetkellä.
Uteliaat ja päällekäyvät. Harvoin kenenkään ulkonäkö minua ärsyttää.