Kokemuksia kristillisestä deittipalvelu Valosta?
Tuota mainostetaan nyt ihan hirveästi, Youtubea katsoessa tuntuu että joka videon välissä tulee deittipalvelu Valon mainos. Mainostaa, että on ihmisille, joilla on kristilliset arvot ja etsivät tositarkoituksella parisuhdetta.
Onko kellään kokemusta tästä sovelluksesta? Kuinkakohan uskovainen pitäisi olla? Itse olen ns. tapakristitty, mutta tuo sovellus alkoi houkuttaa, koska etsin ehdottomasti parisuhdetta tositarkoituksella (perheenperustaminen toiveena) enkä jaksa yhtään mitään pelien pelaamista tai yhden illan juttuja. Löytyisköhän tuolta niin sanotusti kunnollista seuraa, joka ei olisi vain yhden illan ilon perässä?
Kommentit (69)
Minusta on lähinnä omituista, että tästäkin maasta löytyy edelleen uskovaisia. Eihän aikuiset ihmiset usko joulupukkiinkaan.
Suosittelen. Itselläni on pelkästään hyviä kokemuksia ja jo neljä perhettä perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin kokeilla, sillä etsin kumppania vakavasti perustamaan perheen ja sitoutumaan siihen pysyvästi. Mutta en toisaalta ole kristillisen uskonnon kannattaja, olen toki kastettu mutta sitemin eronnut kirkosta.
Toisaalta ei haittaa vaikka puoliso olisi uskis, jos antaa minun ja tulevien lapsiemme uskoa mihin itse haluamme eikä uskonto näy elämässä mitenkään poikkeuksellisesti. Mikään himo-lesta ei tulisi kuuloonkaan esimerkkinä.[/quote
Entä jos sinun lapsesi haluaisikin seurata isänsä uskoa, antaisitko vapaasti? Millä tavalla uskonto ei saisi näkyä, mikä siis on poikkeuksellista näkymistä? Saako rukoilla iltarukouksen, entä ruokarukouksen? Saako käydä kirkossa?
kiinnostunut
En ole kokeillut itse kyseistä sovellusta, mutta itselläni on paljonkin "kristillisiä arvoja" vaikken kuulukaan kirkkoon enää.
Vierailija kirjoitti:
Ruinaako sivusto luottokortin numeroa?
Törkeetä rahastaa kristillisellä arvopohjalla!
Kristilliset arvot saa omaksuttua parin illan lueskelulla verkossa ja sitten vaan etsimään parisuhdetta tositarkoituksella. ;D
Vierailija kirjoitti:
Minusta on lähinnä omituista, että tästäkin maasta löytyy edelleen uskovaisia. Eihän aikuiset ihmiset usko joulupukkiinkaan.
Ahdas ajattelu- ja kokemusmaailma sulla. Itse tunnen ihan laidasta laitaan ihmisiä.
Mutta: Jeesus elää <3
Kun valitsee nuo tositarkoituksella panosuhteet eri paikkakunnilta, niin voi pyörittää karusellia useamman kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi uskontoja eikä valtioiden välisiä raja-aitoja, niin sodittaisiinko? Olen saanut kyllikseni uskovaisista. Sodasta ei ole onneksi omakohtaista kokemusta, vielä.
Voi yksinkertaisuus. Ihan oikeasti luulet että jos ei olisi uskontoja niin väki eläisi harmoniassa ja rakkaudellisessa rauhassa täällä? Ei sodan sotaa?
Pösilöt saa sodan aikaiseksi vaikka marjapuskasta, ei ihmisen luonto ja itsekkyys mihinkään ilman uskontoja häviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruinaako sivusto luottokortin numeroa?
Törkeetä rahastaa kristillisellä arvopohjalla!
Eihän siitä ole kyse. Vaan siitä, et samanmielisten olis helpompi löytää toisensa.
Tuota Valoa voi käyttää ihan ilmaiseksikin.
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Erityisesti kannattaa kokeilla niitä vähän kypsempiä tarjokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi uskontoja eikä valtioiden välisiä raja-aitoja, niin sodittaisiinko? Olen saanut kyllikseni uskovaisista. Sodasta ei ole onneksi omakohtaista kokemusta, vielä.
Ihmisillä on ilmiömäinen kyky keksiä syitä tappelemiselle.
Suomalaiselle riittää riidanaiheeksi mikä tahansa, vaikka sekin että joku hiihtää ladulla liian hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Juuri näin, hyvin sanottu! Hahahahaha!
Kaveri (nainen) oli tuolla ollut ja ihan yhtä lailla oli sielläkin saanut pyytämättä kikkelikuvia itseään "uskovina" pitämiltä miehiltä.
Ei oo mitenkään uskovaista porukkaa. Yhellä miehellä oli profiilikuvana kikkelikuva. Oon 66 v nainen, paljon tykkäyksisä nuorilta miehiltä, miten hottis oot, eli seksin perässä. Alussa mulla oli profiilissa tekstiä, jossa kerroin itsestäni. Tuli paljon näitä ulkolaisia "laatikkoleukalentäjäkirurgeja", jotka heti ois halunnu naimisiin. Kun tein heille eston. Seuraavalla vkolla samalla kuvalla, mutta uudella nimellä ja eri kirkkokunnan edustajana. En tiedä, ehkä minussa vika, en löydä täältä kaipaamaani fiksua seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin kokeilla, sillä etsin kumppania vakavasti perustamaan perheen ja sitoutumaan siihen pysyvästi. Mutta en toisaalta ole kristillisen uskonnon kannattaja, olen toki kastettu mutta sitemin eronnut kirkosta.
Toisaalta ei haittaa vaikka puoliso olisi uskis, jos antaa minun ja tulevien lapsiemme uskoa mihin itse haluamme eikä uskonto näy elämässä mitenkään poikkeuksellisesti. Mikään himo-lesta ei tulisi kuuloonkaan esimerkkinä.
Raamattu kieltää sekoittumisen ihmisten kanssa jotka eivät halua uskoa ja elää sen mukaan.
Tinderiin vaan.
Tässä juuri esimerkki minkälainen ei tulisi kysymykseenkään :D Että jos siellä Valossa on tämmösiä ihme jeesustelijoita oikeasti niin mielummin olen vela.
Kyse ei ole siitä mikä sulle kelpaa. Sinä et kelpaa Kristitylle.
Mitähän tämä nyt tarkoittaa? Eihän kristityt ainoita ihmisiä ole, joilla on kriteerejä kumppanin suhteen, joten miksi kyse ei olisi myös siitä, mitä tuo ei-kristitty kommentoija kelpuuttaa?
Saakohan sinne mennä jos on lesbo? Tai onko siellä ylipäätään muitakin kuin heteroita.
Olen nyt ollut Valossa kolme kuukautta.
Ikä 50v. Aiempaa kokemusta Tinderistä.
Itselleni pettymys jotenkin. Eihän se ole Valon syytä. Liian paljon kuvattomia. Luontokuvia profiileina.
Kristilliset arvot näkyvät niin, että osa kirjoittaa avoimesti onko arvoja vai tapa kristillisyyttä, osa tunnustaa olevansa uskossa, on agnostikkoja jne.
Ehkä muutama kymmen prosentti ilmaisee nämä.
Profiilissa kyllä saa valita suunnan ja srk:n jos haluaa sen ilmaista.
Saanut ihan ok määrän tykkäyksiä, mutta juuri kukaan ei kirjoita sanaakaan.
Onko deitti palvelu näille niin uutta, että kynnys korkea kirjoitteluun. Ei voi tietää.
Tinderissä kuitenkin sain kivasti tykkäyksiä ja rohkeasti viestejäkin puolin ja toisin tuli saatua ja läheteltyä.
Toosaalta oma ikäni saattaa jo rajata ettei miehiä kiinnosta. :D Maaginen luku tuo 50.
Kuviin kuitenkin olen panostanut, kasvo-ja vartalokuvat. Profiilitekstiin kuvausta ja muuta infoa.
No, tulipahan kokeiltua, mutta en välttämättä suosittele. Ehkä nuoremmilla voi olla eri kokemukset?
Niin ja maksullisena otin.