Kokemuksia kristillisestä deittipalvelu Valosta?
Tuota mainostetaan nyt ihan hirveästi, Youtubea katsoessa tuntuu että joka videon välissä tulee deittipalvelu Valon mainos. Mainostaa, että on ihmisille, joilla on kristilliset arvot ja etsivät tositarkoituksella parisuhdetta.
Onko kellään kokemusta tästä sovelluksesta? Kuinkakohan uskovainen pitäisi olla? Itse olen ns. tapakristitty, mutta tuo sovellus alkoi houkuttaa, koska etsin ehdottomasti parisuhdetta tositarkoituksella (perheenperustaminen toiveena) enkä jaksa yhtään mitään pelien pelaamista tai yhden illan juttuja. Löytyisköhän tuolta niin sanotusti kunnollista seuraa, joka ei olisi vain yhden illan ilon perässä?
Kommentit (69)
Ihmettelen, että miten sinne voi muka riittää tarpeeksi porukkaa näin maallistuneessa maassa, kun joku massojen Tinderkin on aika äkkiä plarattu. Joku kymmenkunta hihhulia koittaa sitten mätsäillä jotenkin keskenään.
Vähän sama kuin perustaisi ikioman deittipalvelun vaikka persuille.
Jos ei olisi uskontoja eikä valtioiden välisiä raja-aitoja, niin sodittaisiinko? Olen saanut kyllikseni uskovaisista. Sodasta ei ole onneksi omakohtaista kokemusta, vielä.
Oon kuullu että se on enemmänkin parisuhdetta hakeville, mitä tinder on seksiä varten. Myöskään sillä uskovaisuudella ei vissiin ollu niin suurta merkitystä. Lähtisin kokeilemaan jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi uskontoja eikä valtioiden välisiä raja-aitoja, niin sodittaisiinko? Olen saanut kyllikseni uskovaisista. Sodasta ei ole onneksi omakohtaista kokemusta, vielä.
Ihmisillä on ilmiömäinen kyky keksiä syitä tappelemiselle.
Yhdellä ystävälläni hyvä kokemus. Hän on kyllä ihan tosi uskovainen. Löysi sieltä kumppanin ja menossa kesäälä naimisiin. En tuosta tiedä, että "pitääkö" olla uskovainen tai onko siellä suurin osa. Yleensähän tosiuskovat kyllä haluaa kaltaisensa kumppanin että tapakristitty ei ehlä kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullu että se on enemmänkin parisuhdetta hakeville, mitä tinder on seksiä varten. Myöskään sillä uskovaisuudella ei vissiin ollu niin suurta merkitystä. Lähtisin kokeilemaan jos kiinnostaa.
Seksi on kielletty Kristityltä ennen avioliittoa. Aika hyvä testi tuo, näkee kuka on oikea Kristitty ja kuka seksidemoni.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä ystävälläni hyvä kokemus. Hän on kyllä ihan tosi uskovainen. Löysi sieltä kumppanin ja menossa kesäälä naimisiin. En tuosta tiedä, että "pitääkö" olla uskovainen tai onko siellä suurin osa. Yleensähän tosiuskovat kyllä haluaa kaltaisensa kumppanin että tapakristitty ei ehlä kelpaa
Tapakristitty ei ole Kristitty. Joko uskot tai et usko ja yrität elää Raamatun mukaan. Tittelikaste syntyessä ei merkkaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kielletty Kristityltä ennen avioliittoa. Aika hyvä testi tuo, näkee kuka on oikea Kristitty ja kuka seksidemoni.
Taas sinä.
Itse haluaisin kokeilla, sillä etsin kumppania vakavasti perustamaan perheen ja sitoutumaan siihen pysyvästi. Mutta en toisaalta ole kristillisen uskonnon kannattaja, olen toki kastettu mutta sitemin eronnut kirkosta.
Toisaalta ei haittaa vaikka puoliso olisi uskis, jos antaa minun ja tulevien lapsiemme uskoa mihin itse haluamme eikä uskonto näy elämässä mitenkään poikkeuksellisesti. Mikään himo-lesta ei tulisi kuuloonkaan esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin kokeilla, sillä etsin kumppania vakavasti perustamaan perheen ja sitoutumaan siihen pysyvästi. Mutta en toisaalta ole kristillisen uskonnon kannattaja, olen toki kastettu mutta sitemin eronnut kirkosta.
Toisaalta ei haittaa vaikka puoliso olisi uskis, jos antaa minun ja tulevien lapsiemme uskoa mihin itse haluamme eikä uskonto näy elämässä mitenkään poikkeuksellisesti. Mikään himo-lesta ei tulisi kuuloonkaan esimerkkinä.
Raamattu kieltää sekoittumisen ihmisten kanssa jotka eivät halua uskoa ja elää sen mukaan.
Tinderiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kieltää sekoittumisen ihmisten kanssa jotka eivät halua uskoa ja elää sen mukaan.
Tinderiin vaan.
Tässä juuri esimerkki minkälainen ei tulisi kysymykseenkään :D Että jos siellä Valossa on tämmösiä ihme jeesustelijoita oikeasti niin mielummin olen vela.
Ruinaako sivusto luottokortin numeroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin vaan.
Tässä juuri esimerkki minkälainen ei tulisi kysymykseenkään :D Että jos siellä Valossa on tämmösiä ihme jeesustelijoita oikeasti niin mielummin olen vela.
Kyse ei ole siitä mikä sulle kelpaa. Sinä et kelpaa Kristitylle. Ensimmäinen käsky rakasta Herraasi Jumalaasi kaikista eniten eli kaiken yläpuolelle menee Hän. Tinderiin vaan.
Oma tytär meni vähän aika sit tuohon, on 20v. On siellä ilmeisesti ainakin pari sataa tuossa manitsemassasi haarukassa. Suostui vilauttamaan tyyppejä niin näin, ilmeisesti ei kovin tiukkapipoinen sivusto, koska näkyy tatskoja ja tupakkaakin kuvissa. Me ollaan siis "tiukkiksia" :D
Uskon että tuo on silti siistimpi ja parempi versio Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että miten sinne voi muka riittää tarpeeksi porukkaa näin maallistuneessa maassa, kun joku massojen Tinderkin on aika äkkiä plarattu. Joku kymmenkunta hihhulia koittaa sitten mätsäillä jotenkin keskenään.
Ihmettelisit jos tietäisit, kuinka paljon meitä hihhuleita oikein onkaan ;) Itse tiedän useita tuhansia, toki iso osa on keski-ikäisiä eikä ihan enää Valo-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Oma tytär meni vähän aika sit tuohon, on 20v. On siellä ilmeisesti ainakin pari sataa tuossa manitsemassasi haarukassa. Suostui vilauttamaan tyyppejä niin näin, ilmeisesti ei kovin tiukkapipoinen sivusto, koska näkyy tatskoja ja tupakkaakin kuvissa. Me ollaan siis "tiukkiksia" :D
Uskon että tuo on silti siistimpi ja parempi versio Tinderistä.
Eikun hups, katsoin ikähaitarisi väärin. Tyttärellä on joku 20-25 ja siellä ainakin on satoja.
Vierailija kirjoitti:
Puttehan se on malliesimerkki uskiksesta, eiku...
Ja kiinnostaisi tietää, onko siellä ikähaitarilla 25-35v paljonkin käyttäjiä?