The Walking Dead jatkuu 12.10!
Ai että, koko kesän olen tätä odottanut =D
Muita?
Kommentit (38)
Olen vain ollut niin väsynyt iltaisin etten ole jaksanut katsoa kun on tullut uusintoja, luotan siihen että muistan kaiken tarpeeksi hyvin kun sarja taas alkaa.
Ainakin muistan Morganin ilmeen viime kauden päätösjaksossa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:00"]
Siis Suomen kanavilta?
[/quote] Jep, jenkeissä alkaa 11.10.
Odotettu on. Mulla ristiriitaiset tunteet sarjaa kohtaan. En halua niitä tappamis/syömis kohtia katsoa. Mutta jännä sarja on. Joka kausi mietin että lopetanko katsomisen mutta aina jatkan. Mitään muuta sarjaa en odota yhtä paljon. Mies lopetti jo meillä katsomisen, joudun katsomaan aina yksin.
Onko se oikeasti hyvä? Katsoin eka jaksoa kunnes se lapsizombie ilmestyi kuvaan. Oli niin typerän näköinen, että nauroin ja suljin telkkarin. Katsotaanko tuota jonakin kitch-sarjana vai onko se muka oikeasti jotenkin hyvä?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:02"]
Onko se oikeasti hyvä? Katsoin eka jaksoa kunnes se lapsizombie ilmestyi kuvaan. Oli niin typerän näköinen, että nauroin ja suljin telkkarin. Katsotaanko tuota jonakin kitch-sarjana vai onko se muka oikeasti jotenkin hyvä?
[/quote] Ei, se on vain tällaisten vähemmän älykkäiden wt-ohjelma. Tykätään vaan kun veri roiskuu.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:01"]
Odotettu on. Mulla ristiriitaiset tunteet sarjaa kohtaan. En halua niitä tappamis/syömis kohtia katsoa. Mutta jännä sarja on. Joka kausi mietin että lopetanko katsomisen mutta aina jatkan. Mitään muuta sarjaa en odota yhtä paljon. Mies lopetti jo meillä katsomisen, joudun katsomaan aina yksin.
[/quote] Kakkoskaudesta en innostunut, melkein lopetin siihen... Mutta olihan sitten pakko katsoa mitä keksivät ja sitten olin koukussa =D
Joudun myös katsomaan yksin, ja melkein ävettää myöntää että näenkin sitten melkein joka maanantaiyö zombiepinajaisia.....
Zombeja olenkin pelännyt enemmän kuin mitään muuta siitä asti kun näin uusintaversion Dawn od the Deadista =D
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:02"]
[/quote]
Minä tykkään leffoista ja sarjoista jotka käsittelee luonnonkatastrofin, pandemian tai zombiviruksen tms romahduttamasta yhteiskunnasta. Ja WD on kyllä aika koukuttava, joskin hahmojen käyttäytyminen on epäuskottavaa toisinaan.
Jes, vihdoinkin! Olen odottanut. Tuo sarja on koukuttanut ainakin minut ihan täysin. Eikä se verellä mässääminen siinä ole se pointti, mitä joku sanoi, vaan se yhtäkkinen juonenkäänne; kuka tahansa voi kuolla..Ehkä vähän samaa kuin Game of Thronesissa..Ja ne ihmissuhteiden kiemurat. Zombit on itseasiassa itselleni jääneet jo aika taka-alalle, ne on vaan se eteenpäin vievä juttu tuossa selviämiskamppailussa.
Alkuun kyllä minäkin nukuin joka ikisen maanantaiyön zombipainajaisissa..
Saako/voiko tässä spekuloida mahdollista tulevaa vai lasketaanko spoilereiksi?
Voiko spoilata kun kukaan ei vielä tiedä mitään?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:26"]
Saako/voiko tässä spekuloida mahdollista tulevaa vai lasketaanko spoilereiksi?
Voiko spoilata kun kukaan ei vielä tiedä mitään?
[/quote]
No ei kai spekulaatio mitään spoilaamista ole? Eli siitä vaan ainakin minun puolestani.
Kuka luulette että kuolee seuraavaksi? Entä kenen kuolema häiritsisi vähtien?
Huhuja liikkuu että Glenn olisi seuraava, ainakin sarjakuvissa kuole... Darylista huhutaan myös, juuri sen takia ettei ole edes sarjakuvissa mukana.
Glennin kuolemasta spekuloidaan tosiaan. Toivon vaan ettei Darryl kuolisi, on mun suosikki..=)
SPOILER ÄLÄ LUE ETEENPÄIN JOS ET HALUA TIETÄÄ KUKA KUOLEE!
Ei ole midseason finaleen mennessä kuollut ketään ns. vanhoista. Abraham, Jessie, Nicholas ja se Alexandrian johtajaeukko tulee kuolemaan siihen mennessä.
Odotellessa voikin katsoa niiden uutta sarjaa fear the Walking Dead :) On sairaan hyvä
Vieläkö ne zombit jaksaa laahustaa? Vuodesta toiseen? Ilman ravintoa?
Eih, ei jaksa enää :(
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:50"]
Vieläkö ne zombit jaksaa laahustaa? Vuodesta toiseen? Ilman ravintoa?
Eih, ei jaksa enää :(
[/quote] No eihän sarjassa kulu aika samalla tavalla, daaaaaaa =D
Jee, odotan!! Jäi niin jännittävään kohtaan.... Mitä tapahtuu Alexandriassa nyt kun Rick ampui pahoinpitelijän? Missä on Daryl? Keitä ovat sudet?
Wuhuu! Kyllä, odotettu on.