Miksi haukut minua tuellaelijää loiseksi?
Kommentit (76)
No mietippä sitä. Itsekö itsesi elätät?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:58"]No mietippä sitä. Itsekö itsesi elätät?
[/quote]
Itse olen itseni ennen elättänyt, myös perheeni aikaisemmin. Maksanut veroja raakasti. Tippunut tuille pakosta. En todellakaan tätä halua, mutta nyt ei ole muuta vaihtoehtoa. Olen loinen teidän muiden mielestä. Toivon syvästi jokaiselle parempiosaiselle epäonnea elämään, jotta saavat nauttia loisena olosta, niin kauan kun kehtaavat haukkua loiseksi!!! Saatanan kultalusikkasuussa kasvaneet, kapeakatseiset paskat!!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:58"]No mietippä sitä. Itsekö itsesi elätät?
[/quote]
Itse olen itseni ennen elättänyt, myös perheeni aikaisemmin. Maksanut veroja raakasti. Tippunut tuille pakosta. En todellakaan tätä halua, mutta nyt ei ole muuta vaihtoehtoa. Olen loinen teidän muiden mielestä. Toivon syvästi jokaiselle parempiosaiselle epäonnea elämään, jotta saavat nauttia loisena olosta, niin kauan kun kehtaavat haukkua loiseksi!!! Saatanan kultalusikkasuussa kasvaneet, kapeakatseiset paskat!!
[/quote]
Vau. Noin sivistynyt ihminen vailla töitä. Kyllä ihmettelen miksi.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:55"]
:'(
[/quote]
No uratykiksikö pitäis kutsua?
Se on vaan sellainen nimitys laiskoille vässyköille, joiden mielestä on oikein maksattaa elämänsä muilla.
mä elätän itse itseni, ei ne tuet itestään tilille tupsahda! se kun hakee tt:tä joka kuukausi ja pitää vaivautua kirjastoon tulostamaan tiliotteet ja sit ne pitää täyttää ja yleensä aikakin on soskuun ennen klo:10.00 niin pitää kerran kuussa herätä tavallista aikasemminki jne. se on rankkaa ja v-mäistä!
Loinen eli parasiitti on eliö, joka elää toisen eliön, isäntäeliön, kudoksissa (sisäloiset), iholla, turkissa tai läheisyydessä (ulkoloiset) aiheuttaen isäntälajille vahinkoa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:58"]No mietippä sitä. Itsekö itsesi elätät?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sivistyneelläin joskus kiehahtaa yli.. Vai oletko sinä SIVISTYNYT erikoistapaus?
Ap, koska sä elät toisten tiennatulla rahalla. Mene töihn!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:58"]No mietippä sitä. Itsekö itsesi elätät?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sivistyneelläin joskus kiehahtaa yli.. Vai oletko sinä SIVISTYNYT erikoistapaus?
[/quote]
Aika nopsaan kiehahtikin :) Ekaan kommenttiin, kun ei siliteltykään.
Suurin osa tuillaeläjistä eivät omasta tahdostaan sitä ole, niin miksi täytyy yleistää kaikki loisiksi?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:15"]mä elätän itse itseni, ei ne tuet itestään tilille tupsahda! se kun hakee tt:tä joka kuukausi ja pitää vaivautua kirjastoon tulostamaan tiliotteet ja sit ne pitää täyttää ja yleensä aikakin on soskuun ennen klo:10.00 niin pitää kerran kuussa herätä tavallista aikasemminki jne. se on rankkaa ja v-mäistä!
[/quote]
Joo, olet kyllä kaltoinkohdeltu. Ansaitsisit paljon enemmän!
Ihan sama haluaako vai ei. Loinen elää muiden avulla.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:18"]Suurin osa tuillaeläjistä eivät omasta tahdostaan sitä ole, niin miksi täytyy yleistää kaikki loisiksi?
[/quote]
Eikai se tahto ratkaise loisiiko muiden rahoilla vai ei, eli onko loinen. Jos ei tahdo olla loinen, tekee asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:17"]Ap, koska sä elät toisten tiennatulla rahalla. Mene töihn!
[/quote]
Olen elämiseni ennen maksanut kovilla veronmaksuilla, eikö se riitä? Sitä vartenhan niitä maksetaan, kun ei voi koskaan tietää, jos vaikka sinäkin joudut sos.tston elätiksi.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:18"]Suurin osa tuillaeläjistä eivät omasta tahdostaan sitä ole, niin miksi täytyy yleistää kaikki loisiksi?
[/quote]
Eikai se tahto ratkaise loisiiko muiden rahoilla vai ei, eli onko loinen. Jos ei tahdo olla loinen, tekee asialle jotain.
[/quote]
Oletko tyhmä? Joskus ei tilannetta voi muuttaa vaikka niin tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:18"]Suurin osa tuillaeläjistä eivät omasta tahdostaan sitä ole, niin miksi täytyy yleistää kaikki loisiksi?
[/quote]
[/quote]
Oletko tyhmä? Joskus ei tilannetta voi muuttaa vaikka niin tahtoo.
[/quote]
En ollenkaan. Tilanteen voi aina muuttaa, kun tahtomisen lisäksi tekee asioille jotain.
Mitä niin huonoa olen tehnyt, että sinulla parempiosaisella on varaa haukkua loiseksi?