Ärsyttävimmät kirjoitustavat!
Seksi -> sexi, Vartija, rankaisija -> Vartia, rankaisia.
Kommentit (79)
Tämä tälläinen.......jota varsinkin........keski-ikäiset........naiset facebookissa harrastavat......vielä pahempi on.........jos pisteet korvataan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,pilkuilla
Pilkkujen ja pisteiden perään ei laiteta välilyöntiä.Tai sitten välilyönti on niitä ennen .
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:02"]Tämä tälläinen.......jota varsinkin........keski-ikäiset........naiset facebookissa harrastavat......vielä pahempi on.........jos pisteet korvataan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,pilkuilla
[/quote] Hah.....Olin just tulossa kirjoittamaan samaa...... Mulla facebook-kaverina yks tuollainen.....
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:56"]Vihervasuri
suvakki
ituhippi
jne. Hommapellejen käyttämät sanat jotka tunkee jo korvista ulos
[/quote]
Ei, nyt ei kysytty ärsyttävimpiä sanoja vajakki :D
Se että lopetetaan joku kirjoitus kirjoittamalla loppuun PISTE. Piste.
Hyvää syntymäpäivää Rakas Ystäväni!!!!!!!!!
se on ärsyttävää kun kirjoittaa silleen että kaikki virkkeet alkaa pienellä alkukirjaimella niin kuin kaikki muutkin sanat esimerkiksi nimi emma joka on kaunis nimi ja myös jos unohtaa käyttää välimerkkejä koska virke voi olla vaan pitkä pötkö sanoja peräkkäin koska lukija voi ihan hyvin itse yrittää miettiä milloin lause loppuu ja uusi alkaa ja niin edes päin.
Jos jonkun sanan perään laitetaan n vaikka se ei sinne kuulu. Esim. Mua alkaa ärsyttääN
Jos ulkona alkaa sataaN
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:35"]
No tämä ei kyllä ole mikään menetys palstalle.
[/quote]
Tiedätkö, mille arvoille läntinen yhteiskunta on rakennettu?
Moi! Mitä kuuluu! Mulle kuuluu hyvää! Ihana päivä tänään! Käytiin kahvilla miehen kanssa! Syötiin pullatkin!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:39"]
Jos jonkun sanan perään laitetaan n vaikka se ei sinne kuulu. Esim. Mua alkaa ärsyttääN Jos ulkona alkaa sataaN
[/quote]
Älä enääN jaksa tota
Otan nuita omenia, kun pitäisi kirjoittaaa otan noita omenia. Tiedän, että on murresana, mutta ärsyttää... :)
Vihervasuri
suvakki
ituhippi
jne. Hommapellejen käyttämät sanat jotka tunkee jo korvista ulos