Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys suurentuneista imusolmukkeista

Vierailija
02.10.2006 |

Meidän pian 4- vuotiaalla on jo ainakin kaksi vuotta ollut silmin nähtävä imusolmuke kaulalla. Olen kysellyt monta kertaa lääkärissäkäyntien yhteydessä muiden syiden takia, että pitäisikö sille tehdä jotain. Ei- lapsilla se on tavallista.

Nyt lapsi oli flunssassa ja patti on edelleen kasvanut. Se on pienen viinirypäleen kokoinen nyt. Huolestuttaa. Onko muilla vastaavaa, että imusolmuke on vuosikausia suurentuneena?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on 5-vuotiaalle tytölle ilmaantunut viikonlopun aikana sama juttu.. Ei flunssaa tai muita oireita. Neuvolaan soitin, ja sieltä käskettiin seurailla pari päivää, ja sit mennä lääkäriin.. On kuulemma niin suuri kokoinen tuo rauhanen, eli siis jotain viinirypäleen kokoa. Ymmärrän siis huolesi. Olen kyllä aiemminkin kuullut, että joillain voi olla vaikka koko elämän ajan ko vaiva. Tärkeää on kuitenkin, että asia tutkitaan ja tiedetään varmasti vaivan olevan hyvää laatua.

Vierailija
2/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(yleislääkäri ja erikoislääkäri) että jollain lapsilla(kuten tällä mun) voi olla aikuisikään asti ns. suurentuneet(eli huomaa ne) imusolmukkeet ja siinä ei ole mitään ihmellistä. mulle kyllä sanottiin että jos ne alkaa kasvamaan niin sitten uudestaan yhtetyttä( ja jos yleiskunto huononee). mutta flunssassa normaalistikin imusolmukkeet turpoaa suuriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tänään juttu jänisrutosta, siihen kuului nuo suurentuneet imusolmukkeet ja kova kuume

Vierailija
4/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja flunssakin on parantunut ainakin viikko sitten. Se on ihan ihon pinnassa niin että kohouma on ihan paljain silmin nähtävissä. Liikkuu sormin kokeillessa.

Itselläni turposi kerran kaulan imusolmuke kananmunan kokoiseksi yhdessä yössä, mutta se myös se myös hävisi ajan kanssa.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan