Sinä jolla ei ole yhtään ystävää
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
koska minulla ei ole ystäviä eikä puolisoa eikä lapsia eikä sukulaisia eikä rahaa mennä museoon, ravintolaan, elokuviin, hotelliin, puutarhan kahvilaan, kylpylään. tai varaa ostaa suklaakakkuja, kukkia tai muuta lahjoja niin syntymäpäiväni ei eroa muusta arjesta.
Eikä käsiäkään ole, että voisit tehdä itsellesi ruokaa eikä kieltä tai hampaita, että voisit syödä sen. Ankeaa on, kun ei ole mitään omaa ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
yllättävän moni ei pidä omaa miestään ystävänä.
Kyllä mun mies on mun ystävä mutta tässä nyt ystävillä tarkoitetaan muuta kuin omaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
koska minulla ei ole ystäviä eikä puolisoa eikä lapsia eikä sukulaisia eikä rahaa mennä museoon, ravintolaan, elokuviin, hotelliin, puutarhan kahvilaan, kylpylään. tai varaa ostaa suklaakakkuja, kukkia tai muuta lahjoja niin syntymäpäiväni ei eroa muusta arjesta.
Sama juttu. Onneksi syntymäpäiväni on alkusyksystä ja silloin saa omenoita jopa ilmaiseksi kun toisilla niitä on ongelmaksi asti, joten teen yleensä omenahyvettä tai uuniomenoita itselleni ja juhlistan näin synttäreitäni.
Vaniljakastikkeen kanssa on muuten hyvää.
Ei kai siinä mitään. Mä tiedän millaiset synttärit mä haluan ja mies ajattelee, että pidän ne kiltisti kotona. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä käsiäkään ole, että voisit tehdä itsellesi ruokaa eikä kieltä tai hampaita, että voisit syödä sen. Ankeaa on, kun ei ole mitään omaa ajattelua.
miten omalla ajattelulla saa rahaa? suunnittelemalla pankki ryöstö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yllättävän moni ei pidä omaa miestään ystävänä.
Kyllä mun mies on mun ystävä mutta tässä nyt ystävillä tarkoitetaan muuta kuin omaa miestä.
Ystävyys on kahden ihmisen välinen ihmissuhde.Ystävyys on vapaaehtoinen ja tasa-arvoinen suhde, jonka osapuolet viettävät usein vapaa-aikaansa yhdessä ja keskustelevat henkilökohtaisista asioistaan.
eli aviomies ei ole tasa-arvoisessa suhteessa eikä keskustella henkilökohtaisista asioista jne.
Koulussa/töissä/itken peiton alla riippuen mille päivälle osuu. Ei ole perhettäkään.