Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perustaa firman ja jättää hyväpalkkaisen työn!

Vierailija
04.09.2015 |

Ei hitto kun kääpii. Mies tienaa n.9000euroa kk nyt. On jo parisen vuotta suunnitellu ja puhunut että haluaa perustaa oman yrityksen yhdessä ystävänsä kanssa. Ja nyt se on käymässä todeksi!!
Saattaa olla että alkuun ei tule rahaa juuri yhtään! Toki meillä on säästöjä vaikka kuinka paljon mutta MIKSI WHYYYY?!!! Miksi jättää hyvä työpaikka jossa ollu pian kymmenen vuotta ja josta rahaa tulee sen verran ettei tarvitse lapsen tarpeista kitsastella. Ketuttaa.

Ja olen kyllä itsekkin töissä. Tienaan n.2000e/kk. Ketuttaaaa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:09"]Anna toisen perustaa ja ole iloinen, että sulla on rohkea mies. Ei taida kuitenkaan olla mikään hetken mielijohde jos jo pari vuotta asiasta puhunut. Eikä se raha ole se juttu vaan se, että haluaa itse tehdä jotain merkittävää.

Jos menee kiville niin sitten menee, eipähän tarvi miehesi vanhana surkutella, et miksei tullut sitä yritystä perustettua vaikka mieli teki. Jos taas yritys menestyy niin mikäs sulla on sitten ollessa :)
[/quote]

Joo tuota mieskin sanoo. Tietenkin haluan että hän on onnellinen ja tekee sitä mistä on aina haaveillut. Silti vähän pelottaa. On niin hyvä työpaikka alla.- ap

Vierailija
22/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:41"]Nojaa. Ymmärrän kyllä aapeetä.omakin mieheni haluaa perustaa yrityksen. Ja myösnän, ett siinä on hyviä puolia. Muta on huonojakin. Rahasta en itse ole huolissan, minä meidän perheen rahoisa suurimman osan nytkin tienaan, vaan ajasta. Useimmat yrittäjät joutuvat tekemään pitkääpåivää ja jos tekevät lyhyttä niin se sijoittu aina sinne, missä normaaleilla ihmisillä on vapaa-aikaa. Tapaisin itse miestäni mielelläni aina siloin tälllöin...
[/quote]

No tuo ei minua tässä pelota. Joutuu nytkin reissaamaan ja olemaan poissa paljon. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:12"]Eli olet mennyt lompakon kanssa yhteen, et miehen kanssa? Kuvottavaa. Tietääkö miehesi naineensa maksullisen?
[/quote]

Tietää :D - ap

Vierailija
24/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:12"]Eli olet mennyt lompakon kanssa yhteen, et miehen kanssa? Kuvottavaa. Tietääkö miehesi naineensa maksullisen? [/quote] Tietää :D - ap

[/quote]

Tapasitteko sihteeriopiston sivujen kautta vai aleksiskivenkadulla?

Vierailija
25/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 20:12"]Eli olet mennyt lompakon kanssa yhteen, et miehen kanssa? Kuvottavaa. Tietääkö miehesi naineensa maksullisen? [/quote] Tietää :D - ap

[/quote]

Tapasitteko sihteeriopiston sivujen kautta vai aleksiskivenkadulla?
[/quote]

Emme kummassakaan. En ole opiskellut muualla kuin lukiossa ja amk:ssa, en missään opistossa. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä