Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies perustaa firman ja jättää hyväpalkkaisen työn!

Vierailija
04.09.2015 |

Ei hitto kun kääpii. Mies tienaa n.9000euroa kk nyt. On jo parisen vuotta suunnitellu ja puhunut että haluaa perustaa oman yrityksen yhdessä ystävänsä kanssa. Ja nyt se on käymässä todeksi!!
Saattaa olla että alkuun ei tule rahaa juuri yhtään! Toki meillä on säästöjä vaikka kuinka paljon mutta MIKSI WHYYYY?!!! Miksi jättää hyvä työpaikka jossa ollu pian kymmenen vuotta ja josta rahaa tulee sen verran ettei tarvitse lapsen tarpeista kitsastella. Ketuttaa.

Ja olen kyllä itsekkin töissä. Tienaan n.2000e/kk. Ketuttaaaa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mainitsin omasta työstäni SIKSI että kohta joku tulisi vinkumaan että mene huora itse töihin.

Vierailija
2/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun ottaa uusi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
4/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen perustaa ja ole iloinen, että sulla on rohkea mies. Ei taida kuitenkaan olla mikään hetken mielijohde jos jo pari vuotta asiasta puhunut. Eikä se raha ole se juttu vaan se, että haluaa itse tehdä jotain merkittävää.

Jos menee kiville niin sitten menee, eipähän tarvi miehesi vanhana surkutella, et miksei tullut sitä yritystä perustettua vaikka mieli teki. Jos taas yritys menestyy niin mikäs sulla on sitten ollessa :)

Vierailija
5/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:09"]Anna toisen perustaa ja ole iloinen, että sulla on rohkea mies. Ei taida kuitenkaan olla mikään hetken mielijohde jos jo pari vuotta asiasta puhunut. Eikä se raha ole se juttu vaan se, että haluaa itse tehdä jotain merkittävää.

Jos menee kiville niin sitten menee, eipähän tarvi miehesi vanhana surkutella, et miksei tullut sitä yritystä perustettua vaikka mieli teki. Jos taas yritys menestyy niin mikäs sulla on sitten ollessa :)
[/quote]

Näin! Kuinka vanha miehesi on ap? Jos yritys menee metsään niin ihan varmasti saa uutta työtä jostain muualta. :)

Vierailija
6/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan vain 7300 ekkua kuussa, mutta välillä sylettää nämä hommat. Koko ajan käy mielessä että downshiftaisi radikaalisti liksan suhteen, pistäisin oman yhden miehen pikkupuljun pystyyn ja tekisin sen verran hommia kuussa että saisin jotain 2000 ekkua kätöseen.

Ja kyllä, täälläkin rouva sanoo "et varmana". Entäs jos laitankin ja hän saa tottua vähän kapeampaan elintasoon. Levit yms keskiluokkaisuudet on nähty jo niin moneen otteeseen...

Vierailija
7/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs jos miehesi firma onnistuu? Sitten voit saada vieläkin enemmän fyrkkaa käteen :)

Vierailija
8/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista firmaa olis perustamassa?

Vierailija
9/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä avioehto, konkurssin, eron ja kuoleman varalta? Pitäisi olla. Jos huonosti käy, joudut elättämään työttömän konkurssiyrittäjän ja eron tullessa maksamaan tasinkoakin. Mieti pahinta mahdollista vaihtoehtoa. Paras vaihtoehto on tietenkin supermenestyvä yritys, rikas mies ja hänen avuillaan rikastunut rouva. Tokihan avioehdon voi purkaa, jos kaikki menee loistavasti ja jos mies suostuu....  

Vierailija
10/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tuollainen riippakivi. Firmaa voi käynnistellä myös päivätyön ohessa. Tue puolisoasi mieluummin.

Vierailija
11/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene miehesi entiseen duuniin.

Vierailija
12/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen. Kerää itse omaisuutesi, muutenkin kuin selällään tai kontillaan.

Vierailija
13/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne sulla. Kävisi miestä sääliksi, jos ei itse olisi naistaan valinnut.

Vierailija
14/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet mennyt lompakon kanssa yhteen, et miehen kanssa? Kuvottavaa. Tietääkö miehesi naineensa maksullisen?

Vierailija
15/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti isoista päätöksistä on perheessä hyvä keskustella yhdessä, mutta kyllä itseäni ainakin korpeaisi jollen saisi tehdä sitä mitä haluan vain siksi, että se kaventaa leipää joka kuitenkin pysyy leveänä. Ymmärrän ettei nyt kaikkea ole hyvä hukata, mutta minusta ei kuulosta siltä että miehesi niin tekisikään. Itsekin olen sopinut vaimoni kanssa että palaan tästä hyväpalkkaisesta työstäni takaisin tutkijaksi neljän vuoden päästä, koska rakastan tutkimista, mutta tällä laitetaan ensin perheen talous kuntoon. Sitten voin tehdä vaikka lopun ikäni apurahalla tutkijan hommia ja olla onnellinen.

Vierailija
16/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taas näkee miksi naisia ei ole menestyvien yrittäjien joukossa ja pörssiyhtiöissä. Kun ei haluta ottaa minkäänlaista riskiä, ei vaikka tulevaisuus olisi säästöjen kautta turvattukin. Mieluummin pysytään siinä jonkun muun rakentaman leveän leivän ääressä, ja sitten kun joku uskaltaa yrittää niin mangutaan kiintiöpaikkoja hallinnosta.

Vierailija
17/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Ymmärrän kyllä aapeetä.omakin mieheni haluaa perustaa yrityksen. Ja myösnän, ett siinä on hyviä puolia. Muta on huonojakin. Rahasta en itse ole huolissan, minä meidän perheen rahoisa suurimman osan nytkin tienaan, vaan ajasta. Useimmat yrittäjät joutuvat tekemään pitkääpåivää ja jos tekevät lyhyttä niin se sijoittu aina sinne, missä normaaleilla ihmisillä on vapaa-aikaa. Tapaisin itse miestäni mielelläni aina siloin tälllöin...

Vierailija
18/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:09"]Anna toisen perustaa ja ole iloinen, että sulla on rohkea mies. Ei taida kuitenkaan olla mikään hetken mielijohde jos jo pari vuotta asiasta puhunut. Eikä se raha ole se juttu vaan se, että haluaa itse tehdä jotain merkittävää.

[/quote]

Näin! Kuinka vanha miehesi on ap? Jos yritys menee metsään niin ihan varmasti saa uutta työtä jostain muualta. :)
[/quote]
33 v. Ja huom! Olen itse 24 joten en ole tässä vielä päässyt niin hyvin tienaamaan. Vasta valmistuin. -Ap

Vierailija
19/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:35"]Mutta entäs jos miehesi firma onnistuu? Sitten voit saada vieläkin enemmän fyrkkaa käteen :)
[/quote]

Toki sekin vaihtoehto on olemassa. Mies ei ole mikään tyhmä ja uskon sisimmässäni että menestyy mutta entä jos ei? tai jos menee tosi kauan että menestyy. -Ap

Vierailija
20/25 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 19:46"]Onko teillä avioehto, konkurssin, eron ja kuoleman varalta? Pitäisi olla. Jos huonosti käy, joudut elättämään työttömän konkurssiyrittäjän ja eron tullessa maksamaan tasinkoakin. Mieti pahinta mahdollista vaihtoehtoa. Paras vaihtoehto on tietenkin supermenestyvä yritys, rikas mies ja hänen avuillaan rikastunut rouva. Tokihan avioehdon voi purkaa, jos kaikki menee loistavasti ja jos mies suostuu....  
[/quote]

Emme ole naimisissa. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme