Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että voikin ärsyttää eräs ihminen näinkin paljon!!

Vierailija
23.03.2022 |

Lyhyesti eli olen ollut todella monta kuukautta selvinpäin. Ongelmani on ollut alkoholi. Nyt olen päässyt irti siitä helvetistä. Kiitos hoidon.

Mikä tässä nyt mättää on eräs viranomainen joka haluaa väkisin värjätä minut juopoksi eikä halua edes uskoa, että haluan olla raitis lopun elämäni. En kaipaa sitä elämää enää takaisin enkä halua enää korkata yhtäkään pulloa. Olen päättänyt pysyä erossa koko pullosta. No mikä tässä ärsyttää henkilössä on se, että koko ajan yrittää tunkea minua jonnekin katkolle missä en näe minkäännäköistä syytä. Olen monesti kieltäytynyt ja perusteluksi saan vaan kun sinulla on näitä palveluita tässä niin näitä olisi välillä hyvä käyttää!! Jos sanon etten v.... tarvitse. Niin en tarvitse. Ja mitä h... minä siellä tekisin? Katon vierestä kun muut kärsii vieroitus oireita ja minä en?? Samalla vien paikan joltain muulta joka tarvitsee minua enemmän!!! Olen tässä kelannut, että miten pääsin kyseistä ihmisestä pääsis eroon. Tämä ihminen vaan sotkee asiani paljon pahemmin. Ja saa näyttämään asiat pahemmilta mitä on. No onneksi läheiseni tietävät ja ovat nähneet miten hyvin minulla menee. Että onpahan sitten jotain todistetta näyttää jos sotkee asiat pahemmin. Tai edes yrittää. Muilla samanlaista??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se katkon laskukaan ei ole mikään halpa lasku. Niin en turhaan viitsi sellaisia maksella!!

Vierailija
2/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että pyrkii saamaan sut esim holhoujsen alaiseksi, mikäli on esim sukua ja teille on tulossa yhteistä perintöä tms.

Tai muuten jokin operaatio käynnissä, johon tarvitsee virallisen leimasimen sun itsemääräämisoikeuden rapauttamiseksi.

Nuo ihmiset voi olla todella sitkeitä. Jotkut sukulaiseni ovat jopa 50 vuotta jaksaneet tehdä myyräntyötä jonkun juomisen takia.

Vierailija
4/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet saanut asiat kuntoon. Turhaan sinä sinne menisit kun noin kauan olet ollut juomatta. Parhain keino pitää korkki kiinni jatkossakin on se että hankit elämääsi paljon sisältöä ja mielekästä tekemistä.

Vierailija
5/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun ratkeat ryyppäämään, mene katkolle. Tällöin vältät ongelman tulevaisuudessa.

Vierailija
6/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että pyrkii saamaan sut esim holhoujsen alaiseksi, mikäli on esim sukua ja teille on tulossa yhteistä perintöä tms.

Tai muuten jokin operaatio käynnissä, johon tarvitsee virallisen leimasimen sun itsemääräämisoikeuden rapauttamiseksi.

Nuo ihmiset voi olla todella sitkeitä. Jotkut sukulaiseni ovat jopa 50 vuotta jaksaneet tehdä myyräntyötä jonkun juomisen takia.

Ei ole sukulainen. Vaan joku virka intoinen mummeli.

Vierailija
7/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole samanlaista, kun en ole alkoholisti.

Vierailija
8/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joka käynnille mukaan alkometri?

Vierailija
9/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun ratkeat ryyppäämään, mene katkolle. Tällöin vältät ongelman tulevaisuudessa.

Näin olen sen kuvittelut sen menevän. Eikä niin että sinne mennään turhanpäiten lorvimaan!!

Vierailija
10/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joka käynnille mukaan alkometri?

Hyvä idean muuten!

Vierailija
11/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä valitus. Ihmekkös täällä on paljon sellaisia ihmisiä jotka ei saa sitä apua jotka sitä tarvii. Ja sitten ne jotka ei tarvitse niin niiden kimppuun hyökätään turhaan. Jos viranomaisten toiminta on tuollaista. 🙄

Vierailija
12/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä taas nähdään kuinka ihmiset ovat kyvyttömiä ottamaan apua vastaan kun sitä tarjotaan,,,,,,,

Vierailija
13/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katko siis ainoa mitä tarjotaan? Terapeuttinen tukitoiminta tms. voisi olla hyödyllinenkin. En tosin tunne tätä alaa lainkaan.

Vierailija
14/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä taas nähdään kuinka ihmiset ovat kyvyttömiä ottamaan apua vastaan kun sitä tarjotaan,,,,,,,

Voi v..... id.... Missä vaiheessa minä olen sanonut etten apua vastaan jos sitä tarvitsisin??! Nyt tällä hetkellä en koe tarvitsevani sitä, kun en ole juonnut tippakaan moneen kuukauteen. Joten en mene turhanpäiten notkumaan. On eri asia mennä silloin kun sitä oikeasti tarvitsee....... Miksi pitäisi viedä paikka sellaiselta joka sitä oikeasti tarvitsee?? Ja jos nyt siitä lähdetään ei ne hoidot mitään ihan ilmaisia ole. Yli 400 euroa viikko. Että ihan turhaa en ala semmosia summia makselemaan itse.

Vierailija
15/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko katko siis ainoa mitä tarjotaan? Terapeuttinen tukitoiminta tms. voisi olla hyödyllinenkin. En tosin tunne tätä alaa lainkaan.

Kyllä. Itse en koe hyötyväni siitä millään tavalla. Ei ole tarvetta juoda. Tai edes halua korkata.

Vierailija
16/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kantasi. Kun on hyvä ja tasainen tilanne niin fiilis onkin sellainen ettei hoitoa tarvitse. 

Hoidosta saisit paljon työkaluja siihen ettet huonon tilanteen tullen tarttuisi pulloon, elämässä kun tulee myös niitä vastoinkäymisiä.

Ajattele asiaa pidemmälle vaikka alkoholismista toipuminen onkin päivä kerrallaan menemistä.

Vierailija
17/17 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kantasi. Kun on hyvä ja tasainen tilanne niin fiilis onkin sellainen ettei hoitoa tarvitse. 

Hoidosta saisit paljon työkaluja siihen ettet huonon tilanteen tullen tarttuisi pulloon, elämässä kun tulee myös niitä vastoinkäymisiä.

Ajattele asiaa pidemmälle vaikka alkoholismista toipuminen onkin päivä kerrallaan menemistä.

Katko ei ole sitä varten. Sitä varten on intervalli jaksot. Katko on niille jotka juonnut useita viikkoja eikä saa putkea poikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän