Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuume nousi uudestaan

Vierailija
04.09.2015 |

Viikko sitten 2 vuotiaalle nousi 40 asteen kuume, joka laski lääkkeillä ja pysyi poissa. Pientä nuhaa, joka sitten voimistui ja yskää myös sen jälkeen. Eilen illalla nousi taas 40 asteen kuume ja nousee siihen aina uudestaan. Annan lääkettä ja laskee. Googletin ja luin että aina lääkäriin, jos nousee uudestaan. Olen jo tunnin odotellut että ne soittelis takas. Piti siis jättää soittopyyntö päivystyksee kun on ruuhkaa.

Mitäs tässä nyt? Vaadinko päästä lääkäriin vaikka sanoisi ettei tarvi? Mitäs tässä voi nyt tulla tai olla tullut? Oksensi kerran, varmaan niin paljon saanut juotavaa lääkettä ja syö huonosti. Juomut on ja nyt on taas ihan oma itsensä, mutta väsynyt. Katsonut koko päivän piirettyjä, muuta ei jaksa ja kai hyväkin niin.

Kokemuksia tässä sitä soittoa odotellessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaatisin päästä lääkäriin, jos oma 1,5-vuotiaani oirehtisi noin. Olkoon turha käynti, mutta saisin ainakin mielenrauhan.

Puhuuko lapsi vielä? Osaako kertoa jos johonkin koskee?

Vierailija
2/4 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:41"]Kyllä mä vaatisin päästä lääkäriin, jos oma 1,5-vuotiaani oirehtisi noin. Olkoon turha käynti, mutta saisin ainakin mielenrauhan.

Puhuuko lapsi vielä? Osaako kertoa jos johonkin koskee?
[/quote]

Puhuu, mutten ole saanut selvää mikä on. Ei valita mitään erikseen, mutta on itkuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää odottaa soittoa, etkö voi vaan mennä sinne paikan päälle odottamaan vuoroa. Uudestaan nouseva kuume ei ole hvyä merkki

Vierailija
4/4 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 18:50"]Miks pitää odottaa soittoa, etkö voi vaan mennä sinne paikan päälle odottamaan vuoroa. Uudestaan nouseva kuume ei ole hvyä merkki
[/quote]

Meillä ainakin pyydetään soittamaan ensin. Mutta voisin tästä lähteä kun ei vastaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi