Missä maailman maista haluaisit asua, jos taloudellinen tilanne, kielitaito tai työtilanne ei rajoittaisi?
Jos Suomea ei lasketa, niin itsellä ehkä Kanada tai Yhdysvallat ja sieltä Alaska.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Israelissa. Kaunis, kiinnostava ja vauras maa, turvallinen ja hyvää ruokaa. Tietyt ihmisryhmät eivät pääse niskan päälle kuten Euroopassa.
Mites tuo Israel vs. Palestiina? Oikeastiko olet sitä mieltä, että tietyt ihmisryhmät eivät siellä ole niskan päällä? :D
Vierailija kirjoitti:
Australia.
Siellä olisin riittävän kaukana Venäjästä. Myös lämpötilat olisivat kohtuulliset.
Ainut asia, mistä en siellä asumisessa pitäisi, olisivat käärmeet ja muut vaaralliset eläimet.
Kansaa kuristava körönämaa 🥴
Injektoiduille sopivampi 😱
Vierailija kirjoitti:
Australia.
Siellä olisin riittävän kaukana Venäjästä. Myös lämpötilat olisivat kohtuulliset.
Ainut asia, mistä en siellä asumisessa pitäisi, olisivat käärmeet ja muut vaaralliset eläimet.
Kohtuulliset? Maailman kuumin ja kuivin paikka.
Joku mahdollisimman viileä ilmastoinen maa. Ehkä siis Islanti ja Pohjois-Norja voisivat olla minun paikkojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelissa. Kaunis, kiinnostava ja vauras maa, turvallinen ja hyvää ruokaa. Tietyt ihmisryhmät eivät pääse niskan päälle kuten Euroopassa.
Mites tuo Israel vs. Palestiina? Oikeastiko olet sitä mieltä, että tietyt ihmisryhmät eivät siellä ole niskan päällä? :D
Saanee siellä kristityt elää iha rauhassa juutalaisten seassa
Suomessa. Olen asunut ulkomailla missä pippuri kasvaa ja ihan samanlainen se arki siellä on kuin kotona, sitten kun se koittaa. Olen iloinen kokemastani ja siitä, että osaan arvostaa täällä asumista sen vuoksi vielä enemmän.
Mutta jos Suomea ei lasketa, niin Pohjois-Norja, Tromssan seutu.
Japani, Uusi-Seelanti, Kanada, Yhdysvallat (Alaska), miksei jossain briteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sitä tarkoitan. Israel näyttää kaapin paikan ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Joku mahdollisimman viileä ilmastoinen maa. Ehkä siis Islanti ja Pohjois-Norja voisivat olla minun paikkojani.
Ainainen sataminen ei saa sit vituttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanee siellä kristityt elää iha rauhassa juutalaisten seassa
Saanee sitä Euroopassakin. Mutta sehän ei liity mitenkään siihen, onko tietyt ihmisryhmät niskan päällä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei v'tuta. Rakastan sadetta. Ja tuskinpa noissakaan 24/7/365 sataa. Ainakin käydessäni Hammerfestissä siellä oli oikein aurinkoinen sää. Ei muistaakseni satanut koko viikon aikana.
JAPANI!!! Puhdas, turvallinen, ihania naisia, manga on mainstream kirjallisuutta. What's not to love? JAPANI!
Jos Suomea ei lasketa, Ruotsissa tai Ranskassa. Tällä hetkellä asun Yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ainainen sataminen? Ei Norjassa sen enempää sada kuin Suomessakaan. Islannissa jonkun verran enemmän sataa, mutta ei nyt sentään koko aikaa. Ilmankosteus on toki korkea, mutta se on eri asia kuin sade.
Monaco, Sveitsi, Norja...Islanti jäi listalta kun siellä vallitsee se "ikuinen syksy".
USAssa jossain lämpimässä lähellä merta kuten Floridassa.
Napolissa Italiassa tai siitä alempana.
Espanja, Italia, Uusi-Seelanti. Ehkä mieluiten Kanariansaaret ilmaston takia.