Miksi mies ignooraa viestejäni ja silti väittää olevansa kiinnostunut
Olen nyt jonkin aikaa jutellut netissä mukavan miehen kanssa. Mies on kohtelias, hienotunteinen ja todella mukava. Tapaamistakin olemme suunnitelleet, mutten ole ristiriitaisten tunteiden vuoksi pystynyt päättämään vielä, haluanko häntä tavata. Ristiriitaisia tuntemuksia minulle herättää se, että joskus hän jättää vastaamatta viesteihini. Toki ymmärrän, että hän on töissä käyvä aikuinen ihminen, mutta luulisi, että jos toista ihmistä kohtaan kiinnostusta, niin vastattaisiin. Keskustellessa hän on mukava ja kyselee aktiivisesti kaikkea. Kehuu, muttei mielistele. Hän on siis itse suoraan sanonut, että saattaisi haluta yrittää suhdetta kanssani, joten tällöin oletan että hän olisi kiinnostunut minusta. Ihmettelen kuitenkin, miksei hän välillä vaivaudu vastaamaan viesteihini, vaikka on ollut paikalla (ja joskus jopa lukenut viestini). En ole ottanut asiaa hänen kanssaan puheeksi, sillä en halua ahdistaa häntä. Hän on tosin kyllä myöntänyt juttelevansa muillekkin naisille, mutta antanut ymmärtää, että olisin heidän "yläpuolellaan".
Onko kellään kokemusta samanlaisesta tai antaa vinkkejä? Kuulisin mielipiteitä mieluusti miehiltä ja naisilta :)
Kommentit (9)
Ehkä hän on aikuinen? Aikuisten maailmassa ei viestitellä ja vahdita, onko viestejä luettu. Viesteillä hoidetaan asialliset asiat, ei juttelua.
Minä olen varmaan tosi vanhanaikainen aikuinen sitten, mutta minulle on tutustumisvaiheessa tärkeää että viesteihin vastaillaan puolin toisin. Ei tietenkään niin että koko ajan pommitetaan toista viesteillä, mutta jos pari viestiä viikossakin laittaa ja toinen ei aina "ehdi" tai "muista" niihin vastata, niin saa jäädä minun puolesta. Onneksi on löytynyt samanhenkisiä ihmisiä.
No itse en ainakaan ehdi aina vastaamaan viestiin samantien. Saatan olla jo vastaamassa, mutta sitten tulee asiakaspuhelu tai kollega kysymään jotain, joten viestistä näkee että se on luettu mutta saattaa mennä pari tuntia että ehdin vastaamaan. Sikäli ei ihmeellistä.
Mutta se mikä sinun kysymyksessäsi on ihmeellistä on se, että olette keskustelleet suhteen aloittamisesta ennen kuin olette edes tavanneet. Kuulostaa todella kummalliselta, ellette asu eri maissa tai eri planeetoilla. Tiedän kyllä että ihmiset ovat sitoutuneet ja päätyneet naimisiinkin etäsuhteen myötä, mutta siinä vaiheessa ei jutella kaikkien kanssa.
Ja se on iän vanha kikka ja koukuttamiskeino, että annetaan naisen ymmärtää olevansa toisten naisten yläpuolella, ainutlaatuinen yksilö. Luuletko tosiaan että olet ainoa jolle hän kehuja vuodattaa? Usko tätiä , älä hukkaa aikaasi enempää.
Onko siis kyse ettei vastaa kysymykseen vai ei reagoi johonkin viestiin jossa kerrot asiasta mikä ei oikeasti vaadi vastausta?
Itsekkään en aina jaksa/huomaa/ehdi näitä "yleisiä reagointivastauksia" laittaa. Eikä kyllä näin aikuisena edes niitä tule kaivattua toiselta.
Et kerro kuinka paljon niitä viestejä laitat. Jos jatkuvaa tykitystä, niin ei sellaista jaksa. Jos tarkoitat, että laitat yhden viestin (jossa joku kysymys), eikä siihen vastata, niin silloin minuakin ihmetyttäisi.
Miten voi suunnitella suhdetta, jos ei ole edes tavannut?
En ole ottanut asiaa hänen kanssaan puheeksi, sillä en halua ahdistaa häntä.
No eikö kuitenkin kannattaisi harkita tätä suhteen aloittamista rehelliseltä pohjalta? Eli jos ja kun joka tapauksessa olet sellainen ihminen, joka kyttää onko vastaanottaja lukenut viestisi ja harmistut siitä jos sinulle ei heti vastata, niin eikö olisi parempi että tämä tulee miehellekin ilmi heti alkuun?
Eikä vasta sitten kun keittelet soppaa hänen lemmikkikanistaan.
Mä en ainakaan jaksa tai edes ehdi vastailla ihmisille heti, vaikka olisin aidosti kiinnostunutkin. Useimmat miehet tuntuvat vetävän siitä herneet. Täytyy kuitenkin hoitaa aina ensin työt ja muut velvollisuudet.
T. Nainen
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD