Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kipeänä :( ahdistaa vaan makoilla

Vierailija
04.09.2015 |

Ja olla yksin.. Erosin 2viikkoa sitten , muutenkin alakuloinen olo ja nyt joutuu pysähtymään, makaamaan vain oman itsensä kanssa sängyssä ja miettimään omia vikoja. 

Haluaisin olla kavereiden kanssa juhlimassa tai istumassa iltaa enkä olla flunssassa, ahdistavaa. 

Mitä kipeänä voi tehdä? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt kesäkuun alusta lähtien ja mietin vielä monta kuukautta.

Jos olisi sinä, niin värjäisin hiukseni, laittaisin kynnet näteiksi, hemmottelisin itseäni kasvonaamioilla ja kuorinnoilla ja nauttisin olostani. Söisin jäätelöä, katsoisin telkkaria. Kävisin hierojalla, menisin taidemuseoon, kävisin elokuvissa. Siis sitten kun se flunssa parin päivän päästä hellittää. Flunssaisena ei oikein jaksa mitään.

Vierailija
2/3 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on muodissa ne aikuisten värityskirjat, kokeile.( jos vain joku voi tuoda jos et itse pysty hakemaan)

Ristikoita/sudokuja yms. Tykkäätkö lukea? Maratooni jotain hyvää sarjaa? Jos oikein ahdistaa, iteäni auttaa, kun vain kirjoittaa asioita paperille ylös. Ei tarvitse olla logiikkaa kuhan ajatusvirtaa paperille.

Kipuhan on siitä inhottava, että se ruokkii mieltä ja mieli ruokkii kipua. Toivon tsemppiä sulle ja että, asiat järjestyy. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itsekin olen nyt kipeänä. Paitsi yleensä kyllä katson televisiota, maratonin jotain sarjaa, neulon, teen rästitehtävät pois ja luen. Tai jos olen niin huonossa jamassa, että en pysty mitään tekemään niin nukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi