Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olit romahtamaisillasi

Vierailija
04.09.2015 |

Mikä sai sinut pysymään kasassa, mikä auttoi pääsemään pahasta olosta pois?

T. romahtamaisillaan oleva työnarkomaani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun antoi vain mennä. Päästää irti. Se oli paras ratkaisu. Sitten jatkoi asioita, joita jaksoi.

Vierailija
2/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki. Sellaset sanotukset, jotka pisti miettimään ja ajattelemaan kaikkea elämää syvempää. Yhessä vaiheessa mulla oli joku Ed Sheeranin fanituskausi, ihania biisejä ja mikä tärkeintä, mietittyjä sanoituksia jotka lauletaan tunteella.

Sit kannattaa kokeilla liikuntaa, vaikka juoksulenkkiä. Saa ajatukset muualle ja haastaa itseään. Tsemppiä sulle, tuut selviämään tästä. :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:28"]

Musiikki. Sellaset sanotukset, jotka pisti miettimään ja ajattelemaan kaikkea elämää syvempää. Yhessä vaiheessa mulla oli joku Ed Sheeranin fanituskausi, ihania biisejä ja mikä tärkeintä, mietittyjä sanoituksia jotka lauletaan tunteella.

Sit kannattaa kokeilla liikuntaa, vaikka juoksulenkkiä. Saa ajatukset muualle ja haastaa itseään. Tsemppiä sulle, tuut selviämään tästä. :)!

[/quote]

Ja ikää sulla on 13-v. ?

Vierailija
4/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen ja vittuuntuminen. Ensin ei ollut voimia kuin itkeä. Itkin koko ajan kun kukaan ei ollut näkemässä, kauppareissut autossa ja kun laitoin yksin pyykkiä koneeseen tai käytin koiraa pissalla. Lähdin jumppaan mut ajoinkin levikkeelle itkemään kun olin niin poikki.

Sitten tuli sen verran voimia että vaihdoin itkemisen vittuuntumiseen. Se auttaa paljon. Vittuuntunut saa yhtä ja toista aikaiseksi koska on niin järjettömän vihainen että se antaa voimaa. Menin sen vittuuntumisen voimalla pari vuotta, ja nyt alkaa helpottaa. Olen saanut asiat siihen kuntoon että tässä on ehkä jonkinlainen valo tunnelin päässä näkyvissä. Voi vähän vetää happea ja katsoa taaksepäin ja ajatella, että herranjumala minkä mankelin läpi piti kulkea. Mtu enää ei itketä eikä vituta, on vaan jotenkin sellainen tyhjä olo. Jollain lailla levollinen. Että jos tulee uusi satsi paskaa niskaan niin siitä selvittiin kun selvittiin edellisistäkin.

Että kyllä se kuule siitä. :)

Vierailija
5/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä töitä niin joku työtön pääsee hommiin.

Vierailija
6/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa työnarkki pitkäaikaistyöttömyyttä

Vierailija
7/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet

Vierailija
8/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele pomolle ja tee lyhempää viikkoa.

Vierailija
9/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:28"]

[/quote]

Ja ikää sulla on 13-v. ?
[/quote]
Miksi olet ilkeä?

Ohis

Vierailija
10/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:28"]

[/quote]

Ja ikää sulla on 13-v. ?

[/quote]

Joo tätä minäkään en ymmärrä. Mitä merkitystä sillä on, minkä ikäinen tää kirjoittaja on? Jokainen antaa neuvoja omasta elämänkokemuksestaan käsin. Tässä on hyviä neuvoja, oman vireystason nostaminen ja liikunta. Ne on kuitenkin ne pienet asiat, mitkä elämässä auttaa jaksamaan, koska arkipäivä koostuu pienistä asioista. 

Vierailija
11/11 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 16:28"] Musiikki. Sellaset sanotukset, jotka pisti miettimään ja ajattelemaan kaikkea elämää syvempää. Yhessä vaiheessa mulla oli joku Ed Sheeranin fanituskausi, ihania biisejä ja mikä tärkeintä, mietittyjä sanoituksia jotka lauletaan tunteella. Sit kannattaa kokeilla liikuntaa, vaikka juoksulenkkiä. Saa ajatukset muualle ja haastaa itseään. Tsemppiä sulle, tuut selviämään tästä. :)! [/quote] Ja ikää sulla on 13-v. ? [/quote] Miksi olet ilkeä? Ohis

[/quote]

Samaa mietin. Musta oli oikein kannustava kommentti, kiitos! :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi